Senaste nytt

TP-run med en eftermiddag/kväll i London

Homer

Medlem
Det finns ett antal trevliga whiskybutiker i London, min favorit är Milroys http://www.milroys.co.uk/ på Greek street i nordöstra hörnet av Soho. Tyvärr så kan man inte längre ta med sig inköpta varor som carry-on längre, ett av de i mina ögon stora problemen med vätskekontrollen :(

World of Whiskies på Heathrow har ganska hyfsade priser, 2st 1Liters 12åringar brukar kost £50 (inom EU)
här -> Home och sen så tjänar man ju 50 AVIOS :p
 

rob74

Medlem
jsn:22014 skrev:
Det finns ett antal trevliga whiskybutiker i London, min favorit är Milroys http://www.milroys.co.uk/ på Greek street i nordöstra hörnet av Soho. Tyvärr så kan man inte längre ta med sig inköpta varor som carry-on längre, ett av de i mina ögon stora problemen med vätskekontrollen :(

Instämmer! Och bara något kvarter därifrån ligger Gerry's Wines & Spirits. 74 Old Compton Street. Där kan man köpa en hel del årgångsrom, bl a Flor de Caña, som kan vara lite lurig att hitta annars. Gå förbi Bröderna Olssons vitlökspub på vägen och dra i dig en Blood Shot också, så att du håller dig alert. Stark sås, vitlök och sprit! :)
www.gerrys.uk.com
 

AndyL

Medlem
Besökte London i helgen och kan bara hålla med om att Heathrow Express är riktigt smidig. Det tar 15 minuter från Heathrow central till Paddington, lägg på ca 5 minuter om man åker från Terminal 5.

Hade turen att få en biljett ToR för -50% i ett tidigare erbjudande, så det var riktigt prisvärt!

Har gjort precis samma TP-run som OP, fast jag gjorde min i November. Samma flights samma dagar :)
Fast jag bodde på ett hotell längs med Bath Road.
 

Concorde

Founding Member
Thistle? Det är ett skabbigt ställe men utsikten från baren är otrolig. Man sitter på första parkett och ser 747,777,333,343,346,380 etc starta en gång i minuten.
 

sunkan

Medlem
Hej,

Nu är jag tillbaka igen som nybliven silvermedlem 80 TP och ca 15 000 Avios rikare. Blev uppgraderad på Sofitel som Platinummedlem :) Detta tack vare länken som publicerades här för ett tag sedan. Tyckte dock det var märkligt att det inte ingick fritt wifi!

Jag blev även identifierad på flyget av en fellow bc.se tack vare den eminenta taggen :)

Mvh

Christian
 
Toppen