Tjänstebilstråden

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av TorbjornMieden, 22 April 2012.

1. Jag tycker inte dessa kan jämföras storleksmässigt med Volvo V60, XC60 och V90. Att sedan inte Volvo erbjuder elbil håller jag med om är dumt och framför allt att laddhybriderna inte har samma AWD som en vanlig AWD.

Lauda 777 gillar detta.
  2. 10% får alla, skulle tippa på 13%. Kanske några tusenlappar extra om ni går till grannkommunen till annat Volvobolag för säljaren kommer krypa mer för att få denna affären.

3. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi har 18% på volvo om jag ej missminner mig.....

Dreamliner gillar detta.
  4. EkstromChris

EkstromChris Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi håller på att pressa vår Volvoleverantör om bra priser på elhybrider. Med de nya bonus-malusreglerna från nästa år kommer det ju knappt gå att köra diesel längre :/ Återstår att se om det går att plocka ihop något som fungerar kostnadsmässigt.

5. Inte illa, är väl samma som en Volvoanställd har? Hur många bilar ingår i flottan?

6. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Volvo endå en av dem jag fick sämst rabatt på.
    I Sverige inte speciellt många. Internationellt väldigt många.

Dreamliner gillar detta.
  7. bhen

bhen Medlem

Kan tipsa om Audi e-tron, den är klart större än v60 mer jämförbar med xc60. I Norge (momsfritt) kostar den 499K Nok med minsta bartterialternativet som ger runt 30mil.
    Bokade själv en nyligen.

Lauda 777 gillar detta.
  8. Lars-Johan

Lars-Johan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipsen!
    Ska sätta mig och ringa runt till de olika Volvohandlarna här i veckan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!