Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Sådan skillnad det kan vara. Jag är supernöjd med min XC60 D4 AWD R design och njuter av just solarna och kör på övertid på min 3års leasing för att R design är så dyr på nya XC60. Tycker alltid jag sitter riktigt dåligt (mest hårt) i Audi, MB och BMW när jag har de som hyrbil.
 

Valley

Medlem
Sådan skillnad det kan vara. Jag är supernöjd med min XC60 D4 AWD R design och njuter av just solarna och kör på övertid på min 3års leasing för att R design är så dyr på nya XC60. Tycker alltid jag sitter riktigt dåligt (mest hårt) i Audi, MB och BMW när jag har de som hyrbil.

Just stolar är ruskigt personligt. Hänger ibland på några centimeter av dyna eller ryggstöd om de är perfekta eller inte.
 

Niclas.J

Medlem
Någon av er som åker Volvo V60 CC? Har ganska nyligen beställt en sådan och vill gärna höra era synpunkter på bilen.
//Otto

Har fått mycket gott betyg av Teknikens Värld. Flera av deras skribenter har valt den som ”bäst-just-nu” (finns med i varje nummer där redaktionen presenteras) och den vann testet mot konkurrenterna. Vill minnas att TV även kallade nya V60 CC för deras (Volvo) bästa modell.
 
Toppen