Senaste nytt

Tjäna upp till 8.000 EuroBonus-poäng med Sixt

Hachans

Medlem
Kan bara avråda från alla deals med Sixt. Hoppade på sist det var kampanj och fick inga poäng trots att jag följt manualen till punkt och pricka. Sixt menar att det är SAS som ska registrera poängen, Sixt säger det är SAS, Sixt säger att att sker automatiskt och de kan inte göra något, fråga SAS och SAS gör ingenting.
 

Brandten

Medlem
Kan bara avråda från alla deals med Sixt. Hoppade på sist det var kampanj och fick inga poäng trots att jag följt manualen till punkt och pricka. Sixt menar att det är SAS som ska registrera poängen, Sixt säger det är SAS, Sixt säger att att sker automatiskt och de kan inte göra något, fråga SAS och SAS gör ingenting.
Samma här efter 4 dagars hyra på Island!
 

Flyer722

Medlem
Jag kunde inte få in mitt eurobonus nummer på denna kampanj trots att jag ringde in efter online bokningen, blev en avbokning.
 

Tongen2

Medlem
Kan bara avråda från alla deals med Sixt. Hoppade på sist det var kampanj och fick inga poäng trots att jag följt manualen till punkt och pricka. Sixt menar att det är SAS som ska registrera poängen, Sixt säger det är SAS, Sixt säger att att sker automatiskt och de kan inte göra något, fråga SAS och SAS gör ingenting.
Risk för OT, men japp samma här. Mejlade fram och tillbaka men icke.
Första gången jag hyrde av Sixt, och sista tyvärr. De har ju oftast roligare bilar än Avis men detta kändes inte kul. :confused:
 

jerixon

Medlem
Fick 500 poäng.....
Haha men det är mer än AVIS givit mig sedan de bytte bokningsida för Eurobonus :)
Orkar inte tjata heller tyvärr
 

M.K

Medlem
Någon som sett några kampanjpoäng än? Jag gillade servicen och min LCAR ;), så intrycket av SIXT var bra. Dock inga som helst spår av några poäng efter snart en vecka. Jag fick in EB numret i min bokning och angav ingen status hos dem så allt är handlat enligt instruks. Det återstår dock att se om jag genomför fler bokningar dock då företag som inte betalar ut undviks oavsett leveransduglighet. Jag avskyr att lägga värdefull tid på att argumentera för det jag har rätt till enligt villkor.
 

M.K

Medlem
Nu kom poängen in. Jag hade förväntat mig 8k för min LCAR men helt ok intjäning ändå för två mycket roliga dygn med uppgraderingen jag fick som EBD i MIA. Det sparades dessutom in ett gäng längre Uberresor med den. Jag orkar därför inte bråka om 2k och kommer boka med SIXT igen. Bra service, ren fin bil och smidig återlämning.

81A925CD-478C-443E-ACF2-D2A39762C0FD.jpeg
 
Last edited:
Toppen