Senaste nytt

Tjäna Eurobonus-poäng genom värvningar till Avis Preferred

marsj027

Medlem
Provade att referera till en vän, men jag måste veta hens "AVIS preffered number" för att få skicka formuläret, dvs
vännen måste redan vara ansluten till AVIS preffered.. Moment22?

Jag undrar det samma. Hur ska personen som söker Preferred kunna ange sitt preferdnr samtidigt som man söker!?
 

Buffy

Medlem
AVIS | SAS
Fattar inte hur man ska fylla i, är det den man ska värvas uppgifter och mitt Avisnummer? Det händer dock ingenting utan lyser bara gult i fältet Avisnummer. Jag kan inte logga in via den sidan heller.
 

Gus

Medlem
Fan, detta forum börjar mer och mer handla om hur man får gratis poäng, hur man maximerar ersättning för sena flyg, fel på lampan på hotellrummet, fick vänta 3 minuter på att få mitt hotellrum, klaga på det här och få xx.xxx antal poäng etc. Det börjar låta som Hej Hej utanför Konsum!
Ja det är väl det hela forumet går ut på trodde jag? Blir flyget försenat så hjälps vi väl alla åt så att att den enskilde medlemmen får den ersättning man är berättigad?

Och gratis poäng är väl det bästa som finns? Så som att beställa gratis DN digitalt och få 1000 poäng etc? Eller SAS-quizen som fanns förut, som gav 1500 Eurobonus-poäng.
 
Toppen