Senaste nytt

[Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida

chazzie

Medlem
Jag har okynnessökt lite också, det verkar som sagt vara ganska bra tillgång under sommaren på Lufthansa First till USA, det jag hittat mest är Chicago, Seattle och Houston, men även till Washington och Boston har dykt upp. Jag var lite nyfiken på flygtider och hade tänkt att försöka pricka in kärran till Dulles som går på eftermiddagen när jag väl ska boka award, det bör ge mer tid i First Class Terminal om man kommer samma dag från Arlanda :D
 

Charlie D

Medlem
Givet att det finns saver awards går det att boka Kauai till SFO via Honolulu där flighten Kauai-Honolulu är operated by Hawaiian Airlines (HON-SFO är United) för EB-poäng?
 

andersl

Medlem
Följande flygbonusprogram visar tillgänglighet av Singapore Airlines awardplats.
  • Air Canada Aeroplan
  • ANA Mileage Club
  • Avianca/TACA LifeMiles
  • Singapore Airlines KrisFlyer

Någon som vet ifall det som dyker upp som "Saver" award när man söker på Singapore Airlines KrisFlyer verkligen är bokningsbart med Eurobonus?
 

andersl

Medlem
Det är olika för olika flighter. Men Eurobonus kundtjänst kan se det, så ring dit och fråga.

Det var just det jag ville slippa ;) Föredrar att ha allting klart innan jag ringer.
Det finns Saver award i Business på diverse europeiska destinationer till SIN på datum som funkar för mig, men jag kan inte hitta samma flighter på ANA eller Aeroplan.
När du skriver "olika för olika fligher", har du sett nåt mönster i det, är det beroende på destination eller flygplanstyp (eller ren slump..)
 
Toppen