Senaste nytt

Tips på vad jag köper för mina Lufthansa Inflight voucher shopping?

Maja

Medlem
Har €100 att shoppa upp och har tittat på https://www.lufthansa.com/se/en/shopping för att se vad jag kan handla. Har aldrig handlat något hos Lufthansa innan, men inser att det finns tre olika varianter att välja mellan;
  • Ombordförsäljning
  • Förhandsbeställning som leverareas ombord(?)
  • Försäljning som levereras direkt hem till mig (större och dyrare saker)
Sedan vet jag att jag kan handla i shoppen i Frankfurt alt. hämta upp förhandsbeställningar i shoppen alt. vid gaten (mot en kostnad). Men då jag bara har en bytestid på 1.20 i Frankfurt så har jag helt strykit detta alternativ p.g.a. den korta tiden.

Har ni några guldkorn att tipsa om som jag kan använda mina vouchers till?

Har bläddrat igenom en faslig massa sidor och hittar ingenting direkt, men vill ju inte heller slänga bort €100. :eek:
 

Maja

Medlem
@Frisk78 Toppentips också, men vi råkar redan ha tre par Bose QuietComfort i olika varianter varav ett par 35 trådlösa.

Inser att det är vi som har lite för mycket saker här hemma. :oops::D

Får väl köpa lite choklad i värsta fall! :rolleyes:
 

Gus

Medlem
Jag köpte för mina 100 euro en gul Lufthansa-tekopp som jag har på jobbet, riktigt snygg. Samt en kånkenväska som jag har som handbagage på resor. Jag blev nästan lite besviken när jag nu senast istället fick 100 euro i kontanter istället för i deras online shop. :D Jag hade spanat in en röd lacoste-klocka som var läcker. Visst, jag kan ju köpa den i alla fall men blir inte riktigt samma sak.
 

Maja

Medlem
Miniparaply har jag också spanat in @jumbooze men den dör gula tekoppen som @Gus köpte har jag inte sett online. Kanske bara finns i deras butiker på flygplatsen?
 
Toppen