Tips på hotell på Seychellerna

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av Lars-Johan, 13 Oktober 2017.

1. Myllys35

Myllys35 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har en kommande resa till Seychellerna (som iaf inte blivit inställd ännu). Har kikat på Constance Lemuria på Praslin som såg lovande ut - är det någon här som har bott där eller vet om det håller bra nivå?

De hade en kampanj på Half Board (breakfast and dinner) till riktigt bra pris som jag funderar på att hoppa på, men det fanns ingen info om vad som ingår. Läste på Tripadvisor att man ska kunna äta på alla restauranger, men stämmer det och är Half Board en bra idé här? Tacksam för all input :)

2. djmanosv

djmanosv Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag besökte Lemuria för att gå till Anse Georget, och av bästa stranden jag upplev i livet!
    Trevlig personlig och fantastisk golfbanor som jag hade möjlighet att kolla nö.
    Deras incheckningstjänst var utmärkt som jag kan minnas när de hjälpte oss med en golf bil
    Om du är sugen på att spela golf jag rekomenderas !

Fredde_G, Juancarlos, Linmet och 1 annan gillar detta.
  3. djmanosv

djmanosv Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    La digue är bäst !!

Jag kan rekommendera Raffles också ! annars lite billigare alternativ kanske Savoy Hotel, riktig bra 5* hotel i Mahe

Last edited by a moderator: 10 Februari 2021
    Autonom och AtleFlyg gillar detta.
  4. Myllys35

Myllys35 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svar, låter ju väldigt lovande. Nu gäller det bara att resan blir av :)

5. Fredde_G

Fredde_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi fick feeling å åkte dit.....döm om min förvåning när vi landade på Seychellerna och de krävde ett bokat boende för att släppa in oss, vi fick boka första natten stående i tullen. När vi senare kom till Praslin och knallade in på Coco de Mer....döm om deras förvåning när det kom fram att vi var ”walk ins”, de hade aldrig varit med om det tidigare.

Thomasn, Joanna, Brandten och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!