Tips på hotell i centrala London?

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av Double Trouble, 17 Maj 2019.

1. Double Trouble

Double Trouble Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska till London om 4 veckor och tänkte bo på något Accor-hotell för att behålla min Guldstatus.

Bodde senast på Savoy men blev ganska besviken. Rummet (junior suite) var oerhört slitet och maten (in room dining) var ganska medioker. Med tanke på priset skulle jag nog nästan sträcka mig till att det var en dålig upplevelse. Testade deras afternoon tea också, var också ganska mediokert fast med ett par guldkorn.

Så nu vill jag testa någonting annat. Bra in room breakfast är något jag värderar högt, och kanske en mysig bar på hotellet? Ett bra gym & spa är också uppskattat, men inte så viktigt denna gången då jag inte stannar så länge.

Tack på förhand för era rekommendationer

2. Treo

Treo Medlem

Pullman St Pancras/King's Cross är trevligt med bra (restaurang)frukost och en trevlig bar.
    Beroende på budget mm (kanske inget problem efter Savoy) skulle jag även rekommendera Sofitel St James.
    (Hört gott om Novotel Blackfriars men inte upplevt själv).

Double Trouble gillar detta.
  3. Homer

Homer Medlem

4. MTheC

MTheC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag håller med @Treo om att Pullman St Pancras är trevligt, rummen är fräscha och jag har fått bra upgrade där (men som Platinum).

5. Double Trouble

Double Trouble Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipsen om Novotel Blackfriars och Pullman St Pancras. Det lutar åt någon av dessa.

Jag hittade också Devonshire Club By Mantis som verkar väldigt trevligt och extremt (!?) prisvärt. På bilderna ser det jättemysigt ut och maten ser också bra ut. Ligger aningen off, men inte jätte. Någon som bott här?

MTheC gillar detta.
  6. MTheC

MTheC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte sett detta hotell tidigare, ser spännande ut. Meddela gärna om du testar.

7. Double Trouble

Double Trouble Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokat, återkommer om 3 veckor :)

MTheC gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!