Tips på Hiltonhotell i Europa som har det lilla extra eller är värde en omväg?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & Honors' startad av Maja, 9 Juni 2019.

1. micke99

micke99 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Prag oavsett hotel är en trevlig stad. Double tree krakow tycker jag ör schysst. Likaså double tree bratislava är bra, kanske inte sticker ut men om man bor för poäng är de 10000 per natt o en riktigt bra deal...

Maja gillar detta.
  2. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Öppnar väl ett Hilton i Vilnius nu i sommar(?) också?

3. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Är väldigt förtjust i Waldorf Asroria Versailles. Så vacker miljö. Vet dock inte om Ramseys restaurang har kvar sin stjärna. Lätt att kolla iofs.

4. Ja öppnar ett Hilton Garden Inn 15e juli. Var några år sedan jag hängde som mest i Vilnius, men verkar vara bra läge å prisvärt.

ulagun och Jönsson gillar detta.
  5. Tostarp

Tostarp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänk på att din valda period är nästan mitt i den period som alla Europeer (=Tyskar) har semester. Det är inte för inte att alla Tyska delstaters skolor slutar på olika datum för att inte Autobahn ska korka igen helt och hållet. Tänk också på att planeringsmässigt är det bäst att köra på Söndagar då det råder lastbilsförbud i alla Tyska delstater då.

En favorit jag har är Hilton Dresden. De flesta Hilton i Polen är också bra och ligger på bra köravstånd från varandra, dvs man kommer fram så att man hinner göra något på em/kväll. Polen är också väldigt prisvärt. Kanske Berlin -> Dresden ->Krakow ->Lodz -> Warszawa -> Gdansk kunde vara något?

Elias gillar detta.
  6. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Tostarp Tack för värdefulla tips ang Autobahn och förslag på rutt. Vi måste dock klämma in Bryssel också, men ska titta på vilka olika förslag jag kan tänkas få till och vilka datum som kan passa så vi försöker klämma in körning i Tyskland på söndagar etc. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!