Senaste nytt

Tips på flygbiljett Stockholm-Geneve ToR?

jsn

Medlem
Hej

Funderar på att åka ner till bilsalongen i Geneve i början på mars. Jag har tittat runt lite snabbt hos några fygbolag och det bästa jag hittat hittills är SAS GO/PLUS för ca 3200/4000kr, och undrar om det finns några kreativare och roligare resetips än detta. Vill helst åka över dagen men om det blir ett riktigt bra pris vid övernattning lö-sö så kan jag tänka mig en hotellnatt där nere.

Varifrån vill du börja din resa? ARN
Var är din destination? GVA
När vill/behöver du resa ut? Helst Lö 8/3 eller Lö 15/3, kan tänka mig Sö 9/3. Skall ha tillräckligt många timmar i Geneve för att hinna gå runt på bilsalongen ordentligt, dvs åtminstone 7-9 timmar i Geneve.
När vill/behöver du komma hem? Helst retur samma dag, men kan tänka mig söndagen efter om priset blir betydligt bättre.
Hur många personer som skall resa? 1-2 personer (beror på om jag får med mig någon på resan)
I vilken kabinklass? Gärna någon rolig business om möjligt, annars monkey
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Är EBG så helst *A.
Vad är din budget? Max 5kkr
Vad är det viktigaste för dig? Jag skall hinna titta ordentligt på bilmässan. Kreativa reselösningar är bonus :) Gärna mycket bonuspoäng då jag är i närheten av 100k EB-poäng men ännu inte framme. Upplevelse är allltid trevligt.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte mer än för att byta plan.
 

Jonas C

Medlem
SWISS ARN-GVA. Flyger den 9-10 mars för 527kr. Det bör nog finnas någon billig biljett kvar kring dessa datum.
 

TheEagle

Medlem
Tyvärr så flyger inte Swiss på lördagar direkt från ARN-GVA. Sön-mån kan man få en business för 3500 kr tur och retur.
För att få fram dessa priser måste du kolla på Swiss hemsida.
 
Toppen