Senaste nytt

Tips på bra hotell i Paris

hg1980

Medlem
Hej, skall till Paris i tre dagar i slutet av januari. Skall jobba i närheten av Eifeltornet. Eftersom jag alltid lyckas få en dålig upplevelse i Paris så vänder jag mig till detta eminenta forum. Vart skall jag bo tycker ni? Smärtgränsen går väl någonstans runt 3k/natt. Föredrar trevlig omgivning med bra restauranger och att jag får ta Metro till jobbet än tvärtom. Tar även gladeligen emot tips på bra restauranger!
 

rvarttinen

Medlem
En av våra favoriter: Recension: W Hotel Paris Opera - Kul och lyxigt designhotell centralt i Paris - BusinessClass.se
Kan även rekommendera ett annat häftigt design-hotell: Hotel Le Bellechasse Paris **** | OFFICIAL SITE | Boutique Hotel Saint Germain Paris
Sofitel driver Hôtel Le Scribe, nära Operan precis som W ovan: Hôtel Scribe Paris - Be our guest
... och nära Madeleine hittar du Le Faubourg, också ett hotell i Sofitel: Sofitel Paris Le Faubourg - Bienvenue

Restauranger? Ja, dessa hotell ligger i områden med bra ställen "runt hörnet". Dessutom kan jag rekommendera restaurangen i W Paris. Boka bord!
 

hg1980

Medlem
En av våra favoriter: Recension: W Hotel Paris Opera - Kul och lyxigt designhotell centralt i Paris - BusinessClass.se
Kan även rekommendera ett annat häftigt design-hotell: Hotel Le Bellechasse Paris **** | OFFICIAL SITE | Boutique Hotel Saint Germain Paris
Sofitel driver Hôtel Le Scribe, nära Operan precis som W ovan: Hôtel Scribe Paris - Be our guest
... och nära Madeleine hittar Le Faubourg, också ett hotell i Sofitel: Sofitel Paris Le Faubourg - Bienvenue

Restauranger? Ja, dessa hotell ligger i områden med bra ställen "runt hörnet". Dessutom kan jag rekommendera restaurangen i W Paris. Boka bord!
Tack! Precis vad jag behövde, stort tack :) W Gillar jag i övriga världen, så om du säger att det i Paris är bra så siktar jag nog på det.
 
Toppen