Tips på bra hotell i Dubai

Diskussion i 'Hotell' startad av Christian Hallqvist, 22 Februari 2012.

1. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte kollat själv ännu, men kolla direkt med hotellen, t.ex. Grosvenor House torde vara hjälpsamma och kunna ordna något intressant. Kanske @Magnus_K har något bra tips i sammanhanget? :)

2. TP12

TP12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Westin som vi bodde på för en dryg månad sedan kan rekommenderas. Gångavstånd till marinan, bra strand, mkt bra poolområde. Service, rum osv höll också hög nivå.

Övervägde hotell på palmen men vi tyckte att det var viktigare att hamna något mer "centralt".

De Radisson jag har kollat på har inte verkat superspännande men har inte bott på dessa så ingen egen erfarenhet.

3. Titleisttorsken

Titleisttorsken Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset - låter som en bra idé!

Tack, men även Westin verkar vara fullbokat de datum vi har tittat på. Får nog testa kontakta dem direkt också istället för att kika via bookings.

4. TP12

TP12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min arbetsgivare hade, utan att jag visste om det, avtal med dem så fick en dedikerad kontaktperson på hotellet som var alert. Kan skicka över hennes kontaktuppgifter om du vill.

Titleisttorsken gillar detta.
  5. Titleisttorsken

Titleisttorsken Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det hade varit oerhört vänligt! Tar gärna emot det.

6. Aktersnurra

Aktersnurra Ny medlem

Tack för alla tips i den här tråden. Vi reser till Dubai i februari -22, med två barn (6, 10 år) och nu undrar jag vilket hotell som skulle kunna passa oss? Sol och bad är vår grej, samt god mat och dryck.

Tack på förhand för tips!

7. hendberg

hendberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  8. Aktersnurra

Aktersnurra Ny medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!