Tips på billigt hotell nära flygplatsen i Zurich?

Diskussion i 'Hotell' startad av Adam, 24 November 2011.

1. Vilka datum? Maten är ok, inget märkvärdig. Bra Hilton Club/Hamburgare :rolleyes: Det går en transfer varje 20;e min fram till 22:00 tror jag, sen är det varje 30:e min.

Allt under 250 CHF är ett bra pris.

2. Adam

Adam Medlem

4-5 december. Låter bra med Hilton burger:)

3. Jag insåg att du hade skrivit datum i ditt första inlägg:cool: Tyvärr inte den 4:e men kanske den 5:e är jag där. Försöker nästan alltid att undvika resa på helgerna numera. Fick nog av det i mitt förra jobb

4. Adam

Adam Medlem

Jag lämnar för LPA måndag morgon kl 09:30, går transferbussen ofta på morgonen?

5. Vart 20:e minut på morgonen. Om du har en väska kan du checka in den på ARN och ni mötes i LPA.

6. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hilton har en buss, som går ca var 20 minut mellan flygplatsen och hotellet. Gratis, så klart. Se till att inte stiga av vid första stoppet, så tillvida du inte skall bo på Hilton Apartments.
    Maten på Market Place är helt OK. Buffen erbjuder många rätter. Glöm inte deras Executive Lounge, om du bor på EF.

7. Jacob

Jacob Medlem

Jag har testat Mövenpick hotellet på Zürich flygplats. Det var helt OK. bra standard och ganska prisvärt för att vara Schweiz.

8. rlager

rlager Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har också bott där. Fräscht och behagligt hotell med snygga rum. Rekommenderas!

9. lnixon

lnixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man kan alltid testa CARLSONF-tricket för att få ett rum för 80€.

Dessutom fick jag det lätt surrealistiska erbjudandet att för 45 CHF uppgradera till:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!