Senaste nytt

Tips på biljett Göteborg-New York 19-28 februari

andreas

Medlem
Ok, vad skulle det hjälpa mig om jag nu fick igenom det? Förklara gärna hur du tänkte för jag hängde inte med här...

Mest att underlätta ditt resande om du väljer Oneworld. Kanske också att chanserna för en op-up ökar mikroskopiskt mycket. Men har du vant dig vid Star Alliance guld förmåner såsom lounger, extra bagage och prioboarding så är det väl värt ett försök att få en gratis matchning till oneworld om du nu överväger att flyga med de bolagen. :)

Länk till förmåner: oneworld benefits - oneworld
 

Maja

Medlem
Mest att underlätta ditt resande om du väljer Oneworld. Kanske också att chanserna för en op-up ökar mikroskopiskt mycket. Men har du vant dig vid Star Alliance guld förmåner såsom lounger, extra bagage och prioboarding så är det väl värt ett försök att få en gratis matchning till oneworld om du nu överväger att flyga med de bolagen. :)

Länk till förmåner: oneworld benefits - oneworld
Tack så mycket! Har inte tänkt på det här med matchning men gör ett försökt att försöka få igenom det. :)
 

fcx

Medlem
Täcker knappt bränslekostnaden, svårt att få billigare resa. 100% till EB.
Visa bifogad bild 30520

Tyvärr blir det inte 100% till EB på den resan, eftersom det är två segment med Lufthansa som bara ger 25%. Däremot är priset riktigt bra.

Jag skulle försöka boka United genomgående på långsträckorna om det finns. Ombordservicen är helt OK, du får 100% till EB och för kring 100 USD per pers kan man få säten med riktigt bra benutrymme.
 

Maja

Medlem
Har kört en matchning med Air Berlin och ser vad som händer där. Avvaktar några dagar till och får sedan ta tjuren vid hornen och bestämma mig om det blir BA eller United eller SAS.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Maja

Medlem
Blev Topbonus Silver så ingen loungeaccess med BA/AA där inte så valet föll på SAS denna gång och sedan lägger jag in en OT.
 
Toppen