Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Matore

Medlem
Senaste tiden har väldigt lite av källorna online stämt med det Tallin har. År båda håll.
Det jag dock vill fråga här är vad United visat idag som jag tycker är märkligt.
Det finns F MUC-FRA-BOG men inte bara FRA BOG. Kan väl knappast vara married segments på den?
 

Senator

Moderator
Jag vill fråga dig varför det är logiskt?

När du hittar svaret till logiken bakom Revenue Management i allmänhet kommer detta forum vara väldig tacksam om du förmedlar det

Vi tycker det kanske inte är logiskt men av någon anledning som vi inte vet så tycker deras algoritmer det är så. Om vi skulle förstå all logik kopplat till revenue Management skulle nog flera flygbolag få problem.

Vissa saker lär man sig bara att acceptera. En sådan för min del är att jag tycker revenue Management är en form av certifierad galenskap
 

Jonas C

Medlem
Verkar som att Lufthansa First inte är bokningsbart hos EuroBonus just nu. Tillgänglighet visas på United och LifeMiles men SAS kan inte se platserna. Har kollat på ett tiotal olika destinationer med samma resultat. Någon som har stött på liknande problem?
 

Tonton

Medlem
Verkar som att Lufthansa First inte är bokningsbart hos EuroBonus just nu. Tillgänglighet visas på United och LifeMiles men SAS kan inte se platserna. Har kollat på ett tiotal olika destinationer med samma resultat. Någon som har stött på liknande problem?

Har själv inte testat, men läst om att flera personer har stött på detsamma.
 
Toppen