Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

palmen

Moderator
Är detta någon bugg eller finns det verkligen platser att boka redan nu?
Eller har jag gjort något galet i sökningen?

hUX9wFC.jpg
Det är värt att ringa och försöka boka detta, händer lite då och då att Lufthansa släpper platser långt fram i tiden (brukar dock snabbt dyka upp på bloggarna i USA när det händer). Som @agehall säger är det dock ofta att det felaktigt visar tillgänglighet, åtminstone sånt som Eurobonus inte kan boka men kanske går att boka med United Miles.
 

toer00

Medlem
Det är värt att ringa och försöka boka detta, händer lite då och då att Lufthansa släpper platser långt fram i tiden (brukar dock snabbt dyka upp på bloggarna i USA när det händer). Som @agehall säger är det dock ofta att det felaktigt visar tillgänglighet, åtminstone sånt som Eurobonus inte kan boka men kanske går att boka med United Miles.

Dubbelkolla med expertflyer, ANA samt Aeroplan
 

palmen

Moderator
Dubbelkolla med expertflyer, ANA samt Aeroplan
Expertflyer visar ju dock sådant som inte går att boka med eurobonus på lufthansa. Kan vara så att United får boka men inte ANA, Aeroplan och Eurobonus. Är bara genom att kontakta sas man kan få reda på om det går att boka eller inte.
 

Vaniljvodka

Medlem
Jag har börjat leta två platser i F på FRA-SIN till den 11 mars och kollade från 1 mars och framåt igår. Vet att det är en i princip omöjlig rutt att hitta platser på men tisdag 7 mars visade faktiskt United två lediga. Ingenting övriga dagar runtomkring.
Enligt Expert Flyer så finns det bara tre lediga platser i F-kabinen på mitt datum så jag gissar att det är rätt kört, men kommer fortsätta kolla varje dag. Annars är jag mer än nöjd med att behålla Asiana F i A380 och sen SQ C till SIN.
 
Denna fråga passar kanske inte här men ställer den ändå. Var kan jag hittar info om vilken gate (bussgate eller inte) ett flyg ankommer i Frankfurt? Tex LH827 idag.
 

Erth

Medlem
Ringde tallinn nyss ang LH F.
United visar för 2 stolar. Men enl tallin så finns det inga stolar.
Brukar det vara normalt att det skiljer sig från vad united visar och vad EB kan boka?
 
Toppen