Senaste nytt

Tillgång till Lounge

VonMögen

Medlem
Då tycker jag att SAS agerar på ett väldigt småaktigt och pinsamt sätt. Du har varit en lojal kund till SAS under en lång tid och ska inte straffas för att nån donna hittar ett kryphål i "lagen". EBG är EBG avsett hur man kommer dit.
 

Alf

Medlem
Då tycker jag att SAS agerar på ett väldigt småaktigt och pinsamt sätt. Du har varit en lojal kund till SAS under en lång tid och ska inte straffas för att nån donna hittar ett kryphål i "lagen". EBG är EBG avsett hur man kommer dit.

Jag tycker också att SAS har skött det här dåligt och förmodligen är jag inte ensam om det. Jag känner väl inte direkt att jag straffas men det borde vara en PR grej från SAS att söta det här snyggare. Jag visste faktiskt inte om att det fanns livtid Guld på SAS förrän jag läste om det på detta forum för ett år sedan.
 

A380*G

Medlem
Jag har gjort det men det har hamnat hos samma person igen på SAS Eurobonus och hon vägrar släppa igenom det.
Nu har det gått så lång tid jag varit utan det så jag börjar vänja mig. Saknar mest tillgång till EBG loungen på ARN och CPH.
Köper för det mesta C klass biljetter så jag får tillgång till lounge, även om det är den som är mindre bra.
Hade förstås inte varit fel att få extra poäng eftersom jag reser en del i mitt företag som jag ägnar min tid åt. Men det blir inte så det räcker till EBG.

Stå på dig, begär att få tala med hennes överordnade. Alternativt skriv ett mail till Aftonblaskan - hur de blåser sina stamkunder, då lär du få EBG fortare än kvickt.
 

seat56f

Medlem
Stå på dig, begär att få tala med hennes överordnade. Alternativt skriv ett mail till Aftonblaskan - hur de blåser sina stamkunder, då lär du få EBG fortare än kvickt.

Mnja, risken är väl att han får en artikel motsvarande "Nu ska högdjuren inte bara ha en hög pension, de ska ha fri sprit på flyget efter de slutat också!!"
 

Jaws

Medlem
Jag möttes av argumentet att sas står bra i konkurrensen påbusinessclass
Jag svarade att då måste jag ju prova flera andra, för att kunna jämföra,så jag har bokat 4 olika och kommer prova två till senare dock ej bokat idag.
 

A380*G

Medlem
Mnja, risken är väl att han får en artikel motsvarande "Nu ska högdjuren inte bara ha en hög pension, de ska ha fri sprit på flyget efter de slutat också!!"

All publicitet är bra publicitet. Dessutom låter det som om det är en person som gör en feltolkning av regelverket.
 
Toppen