Senaste nytt

Tillgänglighet bonusnatt Scandic

taxvalp

Medlem
Jag har gnetat ihop poäng så att det räcker till en natt på ett halvdyrt Scandic (Scandic Palace Köpenhamn) där vi brukar bo en helg inför jul med familjen.

Till min besvikelse verkar det inte finnas tillgängliga rum för bonusnatt den aktuella helgen men inte heller på några slumpvis sökningar andra mindre attraktiva datum.

Är detta ovanligt eller bonusnätter på bra Scandichotell att jämställa med rewardplatser i SAS Business? Någon som vet när/om hotellen brukar släppa fler rum för bonusnätter? Det finns got tom rum de dagar jag kollar...
 

Lasse6

Medlem
Jag har gnetat ihop poäng så att det räcker till en natt på ett halvdyrt Scandic (Scandic Palace Köpenhamn) där vi brukar bo en helg inför jul med familjen.

Till min besvikelse verkar det inte finnas tillgängliga rum för bonusnatt den aktuella helgen men inte heller på några slumpvis sökningar andra mindre attraktiva datum.

Är detta ovanligt eller bonusnätter på bra Scandichotell att jämställa med rewardplatser i SAS Business? Någon som vet när/om hotellen brukar släppa fler rum för bonusnätter? Det finns got tom rum de dagar jag kollar...

Gissar att det kan bero på vilken nivå du är på.

Jag kan boka frinätter alla helger i december nämligen

//Lasse
 

seat56f

Medlem
Jag såg i december skillnad (då för lördagnatt på Scandic Norra Bantorget) där jag (3rd) inte kunde boka bonusnatt, men min Top Floor-kollega kunde. Så det är helt klart skillnad i tillgänglighet mellan nivåerna.

I det fallet löste det sig när det öppnades upp även för mig ett par dagar innan incheckning, så boka ngt avbokningsbart alternativ och ge inte upp.
 
Toppen