Senaste nytt

Tillgängliga bonusplatser på Thai Airways Airbus A380?

palmen

Moderator
Om Emirates öppnar kanske det blir lite fina priser också, men de kanske inte startar så tidigt?

Ryktet på flyertalk var väl att de skulle öppna i juni/juli. Hur väl detta stämmer låter jag vara osagt.

Har också tittat på olika F-alternativ Europa-Asien och hittar inget för i mars på A380 med TG, finns dock rätt gott om tillgång på A346
 

charlesswe

Medlem
TG A380 F award platser vad typ obegränsad när jag kollade in Augusti/September. Båda på BKK-FRA och BKK-NRT linjen. Nu har de stäng det, även om det är få platser som är såld per flight.

BKK-HKG är ganska lätt att få dock.
 

agehall

Medlem
Du också? Datum? Vi kanske ska ta ett par öl på MCG den 28:e Mars på AFL Round 1?

Det är inte spikat än, men om det blir av så skulle jag tro att det blir nästan hela mars och hemresa tidigt i april. Annars får du väl nöja dig med att ta en öl ihop med Charlesswe som är där.

THAI sätter in Airbus A380 mellan Bangkok och Tokyo Narita fr o m 2013-JAN-01 istället av tidigare planerad 2013-JAN-16.
Om man har tur kan man kanske hitta F awardplats även där.

(Källa: THAI Moves Forward Planned A380 Tokyo Service to early-Jan 2013 | Airline Route – Worldwide Airline Route Updates)

Sant, men jag tänker inte ta några större omvägar för att flyga A380. Jag har ju gjort det förr, dock ej i F.. Jag håller mest på att utvärdera alternativ att ta sig ner down under utan att spendera en förmögenhet. Om det hade funkat med TG A380 hade det varit skoj, men nu är det som det är.
 

henrik l

Medlem
TG A380 F award platser vad typ obegränsad när jag kollade in Augusti/September. Båda på BKK-FRA och BKK-NRT linjen. Nu har de stäng det, även om det är få platser som är såld per flight.

Jag bokade FRA-BKK i september, med USDM, tror jag och då fanns det hyfsat med plats, som du säger, men jag har för mig att man inte kunde välja och vraka hur som helst då.
 
Toppen