Senaste nytt

Tidtabelländring Stockholm - Hong Kong

011430121

Medlem
Inte den bästa nyheten för mej.. Har ju bråttom hem till jobb direkt när ja kommer hem å en halvtimme kan göra mycke :/ Vad finns det för alternativ att göra eftersom man "bara" fick 9 dagar på sig att höra av sig.. Kan man få ersättning för detta?
Tror att SAS bokar av resan utan kostnad för dig. Det kan vara så att ni landar före tidtabellen så att halvtimmen blir till 15 minuter. När man är ut och flyger så skall man nog räkna med att inte lägga möten allt för tidigt inpå ankomsttiden, det kan bli förseningar!
 
IMG_4876.PNG


Blir liten problem att byte i 10 min i Arlanda ;-)

Blir intressant nå SAS kontakters mig.

Men det finnst nok fly fra Arlanda til Oslo. Kan teste dusjene på lounge på Arlanda ;-)

Bare at neste Sas fly gå til Oslo 15:30 så det blir 2 timer på Arlanda.
 

AABack2ARN

Medlem
Jag tycker du skall avvakta och se när SAS kontaktar dig (eller bara bokar om dig utan att säga något). I värsta fall får du två timmar på Arlanda - men vem vet om inte SAS hinner ändra tidtabell även på Oslo-planet?
 

olo

Medlem
Jag har en bokning som är i samma läge. Just nu ser det rätt bra ut med 40 min innan planet till GOT går, men med tanke på att de har ändrat det två gånger redan, så tror jag att det klokaste är att vänta.
 

olo

Medlem
Jag har en bokning som är i samma läge. Just nu ser det rätt bra ut med 40 min innan planet till GOT går, men med tanke på att de har ändrat det två gånger redan, så tror jag att det klokaste är att vänta.

Och nu fick jag info om att flygtiderna är ändrade, via SMS/e-post. Ombokad på ett senare ARN-GOT-flyg, vilket ger 1:20 i bytestid, vilket känns rimligt.
 
Toppen