Senaste nytt

Tidningen Eurobonus Traveler

Gnopps

Medlem
Bläddrade igenom tidningen i helgen och tyckte den var något bättre än tidigare Seasons. Fanns faktiskt ett ganska intressant reportage om skräddargatan Savile Row i London.
Seasons var en tidning jag verkligen tyckte illa om, bara för att jag är EBG betyder inte att jag gillar läsa om golf, båtar och lyxprodukter. Jag förstår att artiklarna är skrivna för att relevanta annonsörer gillar en sådan målgrupp, men Seasons gick alltid direkt i återvinningen. Även om en tidning inte kan tillfredsställa alla var det trist att det fanns så lite läsvärt för mig. Eurobonus Traveler är i alla fall snäppet bättre.
 

niksal

Medlem
Måste bara klaga lite. Inte direkt på tidningen, utan leveransen. Jag är alltså finsk, men har svenska som modersmål. Fick tidningen med medföljande brev på svenska, men loungevouchern var inte med trots att brevet så lovade. Och så står det redan i brevet att det inte finns så mycket för finnar där, utan det mesta gäller från Sverige. Jaha, varför skicka då tidningen överhuvudtaget?

Det hela ledde till att jag blev sur och bara tänkte på varför det finns färre och färre erbjudanden ex-Finland. Jag blev så sur att jag skrev ett brev direkt till Mette. Artigt nog svarade hon det mycket professionellt, så tummarna up för det.
 

Gnopps

Medlem
Måste bara klaga lite. Inte direkt på tidningen, utan leveransen. Jag är alltså finsk, men har svenska som modersmål. Fick tidningen med medföljande brev på svenska, men loungevouchern var inte med trots att brevet så lovade. Och så står det redan i brevet att det inte finns så mycket för finnar där, utan det mesta gäller från Sverige. Jaha, varför skicka då tidningen överhuvudtaget?

Det hela ledde till att jag blev sur och bara tänkte på varför det finns färre och färre erbjudanden ex-Finland. Jag blev så sur att jag skrev ett brev direkt till Mette. Artigt nog svarade hon det mycket professionellt, så tummarna up för det.
Jag håller med dig, är i samma situation som svensk i Finland. Konstigt att de inte har mer för finnar när Blue1 trots allt har Finland som bas.
 

LiiaC

Medlem
Jag kommer inte att kunna använda min voucher heller förrän den går ut. Skickar gärna till någon som vill ha den.
 

rob74

Medlem
Eventuellt har jag 2 vouchers att dela med mig av.
Jag och min flickvän har var sin och frågan är om vi kan utnyttja dem.
Förmodligen ska vi resa bägge två och på var sitt håll i januari och det blir i så fall bara inrikes.
Meddelar efter helgen hur det blir. Kan vi inte använda dem själva, så är det PM och först till kvarn som gäller...
 

mry

Medlem
Jag har definitivt en voucher jag kan dela med mig av så vill någon ha den säg till så postar jag den...

God jul på er :)
 
Toppen