Senaste nytt

The Night Hunt- Nordic Choice höstkampanj

M.K

Medlem
@intuition Baren stänger då sedan 24:e december i Sverige. När jag bokar privata stays vill jag gärna sitta där med sällskap och ha trevligt.

Det gör att jag har bokat av alla stays sedan dess, ytterligare ett nöje borta. Inte ens värt kampanjer att behöva gå till rummet då en helgkväll denna årstid.

Positivt ändå med ett grymt Q4 och kanske bättre tider igen med våren. Det hoppas jag verkligen!
 
Last edited:

intuition

Medlem
...

Night hunt: 27 nätter, klart mest av ”mina” program.

Uppgraderad: 100% - NC levererar. Ibland smått från fina bokningar, men blev alltid mer.

Varav i Suite: 23 -otroligt starkt, utmärkt, tacksam!

Intjänade poäng: 200k++

Betalat själv: 5 nätter

...
Skärmavbild 2021-01-11 kl. 18.37.58.png

Prick 20 nätter. Det var lite nervigt ett tag, för deras mail i slutet av månaden pratade plötsligt om 19 godkända nätter, men jag hade 20 i min kalkyl.

Spend lite drygt 10 kSEK och drygt 74k poäng totalt ger 7,3 poäng per krona. Det får man vara nöjd med, även om det hade så klart varit riktigt najs om alla bokningar varit på 5x och betalats under Mastercard 3x kampanjen...

Bästa enskilda p/kr (om man fördelar ut Nighthunt'ens 7500 poäng på resp natt) var 10,2, så där låg potentialen.

Betalat själv: 20 nätter

Omkring 10 nätter tillkom i huvudsak bara för att maximera kampanjen. Hur många har varit onödiga? Beror iofs på, men jag säger 1-2 st. En fick jag boka på extra när jag förlorade en av mina dagrum pga av lite väl smart planering. Sedan har det inte varit speciellt uppskattat hemma med staycations det här året, så några vistelser har blivit ensamma och andra har jag inte kunnat stanna natten utan i praktiken använt som dagrum/pausrum och lyx-frukost.
 
Jag kom upp i 21 nätter och 30000 poäng. Det fortsätter rinna på bra med X5 bokningarna nu....Sist en stay på Avalon med en bra uppgradering från standard till Panorama. Har ni sett vem som vann lottningen?
 

John Rambo

Medlem
334D30A2-FFE6-46D1-B51B-E651D520A7C2.jpeg


Min NCC status: Platinum (hade ”nyss” blue)

Night hunt: 30 nätter ...efter lite trugande skrev de in 2 nätter på Icehotell som inte registrerats.

Uppgraderad: 100% från silvernivån och uppåt, mina första 10nätter var dock på samma ställe, så därav den uppgraderingen.

Intjänade poäng: 168k sedan September när jag började

Betalat själv: 3 nätter ...onödiga kunde man kanske kalla dem.

Otroligt bra bonusvandring, kampanjerna gjorde sitt och era fina tips. Räknar med halvvägs till lifetime gold inom detta medlemsår.
Inte sett något om vinnaren, håller tummarna..
 
  • Gilla
Reactions: M.K

M.K

Medlem
Någon som sett en vinnare av hotellvåningen, eller var det kanske någon här på BC som blev den lyckliga. Det känns som att vi står för en stor del av bokningarna i nuläget. :D

Gällande min fantastiska svitutdelning i tidigare inlägg kanske det var sista gången med sådant facit.
Nya villkor från 1 februari som känns lite oroväckande med tanke på texten:

CA9C6FF5-A172-4B73-89F7-1FF2C6C3B515.jpeg


Det blir förmodligen inte någon svit på Malmö Live framöver heller med denna friskrivningsklausul.

Tänk också på att avtala sen utcheck i god tid framöver vid behov vänner.
 

John Rambo

Medlem
Det var ju klart en försämring, lite väl mkt till försämring för Platinumnivån.. Vi får väll hålla tummarna för att det i praktiken innebär att man får minst 1 nivå, och om där finns utrymme ytterligare en..
 

Meazza

Medlem
Gällande min fantastiska svitutdelning i tidigare inlägg kanske det var sista gången med sådant facit.
Nya villkor från 1 februari som känns lite oroväckande med tanke på texten:

Visa bifogad bild 116079

Det blir förmodligen inte någon svit på Malmö Live framöver heller med denna friskrivningsklausul.

Det var ju klart en försämring, lite väl mkt till försämring för Platinumnivån.. Vi får väll hålla tummarna för att det i praktiken innebär att man får minst 1 nivå, och om där finns utrymme ytterligare en..
Tolkar det inte heller så bokstavligt, har väl snarare med att göra att gäster inte ska kunna kräva sviter.
 
Toppen