Senaste nytt

"The Malaga project" - En saga om konsten att säkra sin status till vilket pris som helst.

Jonas C

Medlem
Är det de två uppgraderingsvouchrarna som driver dig för att behålla Elite+ på Turkish? Undrar eftersom du skriver att Eurobonus är ditt numera huvudsakliga bonusprogram..
Det stämmer bra som @Ano påtalade. Gick över till EuroBonus förra året i samband med att jag skaffade Amex. Merparten av mina poäng kommer in från spend på Amex och enstaka från flygningar. Elite Plus statusen håller jag vid liv för upgrade vouchers som jag anser vara väldigt värdefulla, samt för Star Gold då jag tappar mitt EBG i slutet av juni. Har inte bestämt mig än om jag ska försöka återfå mitt EBG under 2019 då jag rätt sällan flyger på betalda biljetter nuförtiden.
 

Cremant

Medlem
... och att personalen tar en 30-minuters rast efter försäljningsvagnen. Mitt försök att beställa en smörgås under rasten möttes av en publik reprimand från pursern över PA-systemet.

Var det ett skämt eller är det något nytt - isåfall är väl SAS det enda bolag som låter hela personalen ta paus samtidigt!
 

Tommy

Medlem
Vad var det för flygnummer och datum? (Skicka gärna pm)

Det kan inte vara förenligt med SAS policy för kabin-personalen och inte heller för säkerheten i kabinen!
Det har hänt på flera flygningar jag varit med på antar att det är någon slags protest mot bemannings situationen
 

oneM

Medlem
Haha, bra inspiration hade inte koll på intjäningen för ungdoms biljetter på M&S, sitter faktiskt ute på Málaga flygplats nu o väntar på den olagligt tidiga avgången och då jag inte krediterat något till eurobonus senaste året och alla försämringar så var detta utmärkt, tack!
 

pep

Medlem
tak, @Jonas C Jeg maa erkende at du i hoej grad er professionel rejsende vel vidende at the Devil lays in the details... Du skriver saerdeles godt!
 

Gnopps

Medlem
Tack för den välskrivna reserapporten och grattis till återkvalificeringen!

Jag trodde SAS Ungdomsbiljetter var för de som är max 25 år? Du är väl äldre än så?
 
Last edited:
Toppen