Senaste nytt

The Big Win - ny kampanj

Homer

Medlem
På första frågan*, svara att ni legat på sjukhus så behöver ni inte svara på några fler frågor :cool:

* Stayed in a hospital for at least 1 night
 

DrKlas

Medlem
Har ni fått in Big Win-poängen på era konton samtidigt som andra poäng eller dröjer de lite? Jag fick efter en retro-claim in poäng i fredags men Big Win-poäng har jag inte fått.
 

DrKlas

Medlem
Poängen för enkäten kom direkt för mig också.

Nu när jag loggar in på win.ihg.com har jag fått in poäng där men de har ännu inte kommit in på mitt IHG Rewards-konto. Verkar alltså kunna ta några dagar men borde ordna sig snart. I så fall saknar jag bara två lördagsnätter för att bli klar med hela utmaningen. Minst en av dem ska vara på något annat än Holiday Inn eller Crowne Plaza. Någon som har en bättre idé än Holiday Inn Express vid Heathrow?

Ibland när man inte behöver ett hotell för att bo på är det synd att IBIS inte ingår i IHG ...
 

Homer

Medlem
Någon som har en bättre idé än Holiday Inn Express vid Heathrow?
...

Om det är i eller runt London du menar. Indigo earl court som man ofta kan boka 2-4-1 på helger,

Annars är HIX Heathrow ett mycket bra hotell, betydligt bättre än ett genomsnittligt HIX
men för de som behöver en vistelse i London så räknas inte detta, det ligger inte i London även om namnet
antyder detta.
 

DrKlas

Medlem
Om det är i eller runt London du menar. Indigo earl court som man ofta kan boka 2-4-1 på helger,

Annars är HIX Heathrow ett mycket bra hotell, betydligt bättre än ett genomsnittligt HIX
men för de som behöver en vistelse i London så räknas inte detta, det ligger inte i London även om namnet
antyder detta.

Det behöver inte vara i London men det var ett tag sedan jag var där. En anledning till att jag funderade på HIX Heathrow var att det (utöver att det är just ett HIX) kunde vara smidigt om jag flyger dit en fredagkväll och hem tidigt på söndag morgon. Men Indigo Earl Court verkar ju helt klart roligare. Tack för tipset!

Nu har jag för övrigt fått in mina Big Win-poäng för förra vistelsen. 3 av 6 moment avklarade. Lördagskvällarna kommer helt klart bli det svåraste momentet.
 

shikakui

Medlem
Förlåt om det här upplevs som en dum fråga. Måste jag checka in rent fysiskt på ett ihg-hotell för att få poäng eller räcker det med att boka och betala för en natt? Jag har nämligen hittat ett rum på ett ihg-hotell för 31€/natt, men är inte säker på att jag kan åka. 35000+ poäng för 30€ kanske är värt det iaf?
 

jumbooze

Medlem
Förlåt om det här upplevs som en dum fråga. Måste jag checka in rent fysiskt på ett ihg-hotell för att få poäng eller räcker det med att boka och betala för en natt? Jag har nämligen hittat ett rum på ett ihg-hotell för 31€/natt, men är inte säker på att jag kan åka. 35000+ poäng för 30€ kanske är värt det iaf?

Vad jag förstår så behöver någon checka in i ditt namn på hotellet för att det ska räknas som en "stay".
 

Patrick

Medlem
Så nära men ändå så långt borta... Jag kommer inte att klara denna challenge då det är helt omöjligt för mig att få lördagarna. :)

Typ 60k poäng som jag missar men c'est la vie. ;)
 
Toppen