Senaste nytt

The Beverly Hilton, Los Angeles

Bryant

Medlem
Vad har ni att säga om detta hotell?

Vi ska bo där nästa helg och jag lyssnar gärna på vad ni har att säga. Rum? Saker i närheten? Lounge. Osv osv
 

mjulven

Medlem
Bodde där som statuslös några dagar i november 2012 och uppgraderade på plats till ett rum med balkong med utsikt över staden (rekomenderas). Rummet var rent och roomservicen snabb. Om man som jag gillar att simma så är poolen väl anpassad för det och jag var i princip alltid ensam i den. I närheten finns bland annat Rodeo Drive för (fönster) shopping eller Westfield century city för lite mer rimliga priser.

Om jag någon gång besöker Los Angeles igen skulle jag nog bo där.
 

Unicornone

Medlem
Har bott där ett par ggr under min HH-diamondperiod, trevligt hotell med en del touch of the stars om man säger så. Blev uppgraderad båda gångerna, kan lägga till min portfolio att jag bott i det rum Whitney Houston dog i.. Hade utsikt mot hela Beverly Hills ända bort till the sign och Observatoriet.
Rekommenderas men nu när jag betalar själv tycker jag att det finns andra hotell i världen jag lägger mina egna slantar på.
Ska prova The Hollywood Hotel om några veckor.
 

Malu

Medlem
Jag bodde där för ca två år sedan och var nöjd. Som HHG blev jag uppgraderad till "penthouse floor" med balkong och utsikt över Beverly Hills, men inte en svit. Bästa rummen finns i Wilshire Tower - det fanns en låghusdel som var mer motell-känsla. Bra läge med promenadavstånd till både Westfield shoppingcenter åt ena hållet och Rodeo Drive åt andra hållet. Nära ut till beachen också, längs Santa Monica Blvd. Frukosten i loungen ingick och var över amerikanskt snitt, men inte toppen.
 

Unicornone

Medlem
Första gången jag bodde där för en smärre evighet sedan (2003) var frukosten inget annat än suverän, 4 kockar som fixade allt man ville o inte ville ha..
Sushikock, två äggkockar o en för korvar, bacon o grönsaker. Inget var färdigt på bleck utan tillagades framför näsan på dig. Men den eran gick över när hotellet bytte ägare runt 2007.
 

Bridgeman

Medlem
Jag & fru Bridgeman har bokat rum där 20-22 juni är HHD, bokat ett Dubbelrum i Wilshire Tower, får se om man blir uppgraderad.
 
Toppen