Thailands krav/regler för inresa under pandemin

Diskussion i 'Övrigt' startad av Hafermann, 9 Mars 2021.

1. mha321

mha321 Medlem

Det är nog skillnad på hur länge vaccinationen är giltig och hur länge beviset är giltigt. Annars skulle det vara alldeles för enkelt!

När 270 dagar passas så är ditt bevis fortfarande giltigt men det visar att din vaccination inte är det. Typ.

Sedan kan väl länder göra undantag. Vissa länder är ju tex 2 doser bara ok upp till 180 dagar, därefter krävs 3. Att 2 doser är giltigt i 270 gäller väl I Sverige men inte nödvändigtvis på andra ställen.

011430121 gillar detta.
  2. 1ClassJocke

1ClassJocke Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. flonken

flonken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svaret. Det känns ändå lite rörigt.
    Jag ska ansöka om thaipass asap och se om det går igenom.

4. flonken

flonken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. plover

plover Medlem

Riktigt nice. då är det bokat och klart slutet av mej. Någon som provat Sukhotai ? Ser trevligt ut på alla ledder.

6. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Menar du staden eller hotellet?

Staden är en riktigt thaistad, väldigt lite turism. Mycket kultur då det finns mycket historia i/om staden.

Hotellet, vet ej, aldrig bott där.

MikeJohansson gillar detta.
  7. plover

plover Medlem

Hej tack för svar, det var hotellet i Bangkok jag tänkte på, får rapportera när jag kommit hem.

8. plover

plover Medlem

Vad kör man flr försäkringsbevis ? Shar både Folksam och Amex Elite SAS, behöver nuett lägre belopp vid inresa, tror de sänkte till 20 tusen USD. Provade med Amex hemsida men den printar inga belopp…

9. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De har sängs till 10.000
    • Travel Insurance is reduced to a minimum of 10,000 USD medical coverage.

10. plover

plover Medlem

Jaha vad bra, skall kolla med mitt bolag i morgon - Amex har ju 2 miljoner SEK men jag lyckas inte ladda ned något på engelska från hemsidan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!