Senaste nytt

Thailands krav/regler för inresa under pandemin

Tostarp

Medlem
Jag har Amex Elite. Ringde till Amex och bad dom skriva ett intyg. Förutsätter naturligtvis att du har betalt flyg/hotell etc med kortet.

Iom att UD's reseavrådan har hävts så gäller Amex försäkring 'fullt ut'...
 

Tostarp

Medlem
Egentligen är det inte alls 'svårt' eller 'krångligt'. Det står tydligt hur man ska göra och vilka dokument man ska ha. Det är bara det att man måste avsätta några timmar till att fixa fram allt, scanna, ladda upp etc etc. Sett ur det perspektivet så är det betydligt jobbigare.

Mitt stora problem är att jag har en Swiss revenue till BKK (som Swiss vägrar ändra) och då man enligt reglerna ska flyga direkt till sandbox så kan jag få problem...
 
  • Gilla
Reactions: hco

ante_77

Medlem
Egentligen är det inte alls 'svårt' eller 'krångligt'. Det står tydligt hur man ska göra och vilka dokument man ska ha. Det är bara det att man måste avsätta några timmar till att fixa fram allt, scanna, ladda upp etc etc. Sett ur det perspektivet så är det betydligt jobbigare.

Mitt stora problem är att jag har en Swiss revenue till BKK (som Swiss vägrar ändra) och då man enligt reglerna ska flyga direkt till sandbox så kan jag få problem...

Det var väl snack om att transfer skulle bli ok.
 

hco

Medlem
Så internationella var dom inte när jag fick första dosen i Jönköping:( Får gräva vidare.

Min Pfizer-lapp är också bara på svenska. Fattar inte att dom inte utformar sådana på svenska/engelska.

Vad skönt att Region Stockholm hade fel på överföringen till NVR i början av juli så jag har Covidbevis med en dos sparat :D

Exakt. Samma här. Var ju tvungen att testa systemet. Win/win. Undrar om frugan också fixade ett dock.... :confused:
 

henrik l

Medlem
Toppen