Senaste nytt

Thai devalverar Royal Orchid Plus

bankb

Medlem
Nej, de verkar bara släppa ekonomi. Nära i tiden, ca 2-4v fram i tiden finns C och F

Då får man ju helt enkelt boka upp med något annat bolag. Synd att man numera ska behöva hantera Thais resor som man gör med LH First.

Lite OT, men nån som har en snabblista på vilka bolag som flyger från Europa direkt till Phuket utan att passera Bangkok? :)
 

bankb

Medlem
Reguljärt:
  • Finnair
  • Edelweiss
  • Turkish Airlines
  • Aeroflot

Sedan finns det säkerligen ganska många charterflyg.

Jag som har lite otydlig, vill kunna boka med EB poäng. Men Edelweiss kanske går? Turkish är ju knappt Europa. :) Föredrar en sträcka riktigt lång. Kanske får hitta resor till Phuket via Asien istället, ex HKG eller SIN
 

Abbs

Medlem
Jag som har lite otydlig, vill kunna boka med EB poäng. Men Edelweiss kanske går? Turkish är ju knappt Europa. :) Föredrar en sträcka riktigt lång. Kanske får hitta resor till Phuket via Asien istället, ex HKG eller SIN
Läs på om Eurobonus, Edelweiss är mindre Star Alliance/EB partner än Turkiet är Europa ;)
 

JacobGBG

Medlem
The times they are a changin'

TG var länge introduktionen till Business Class för många (inkl mig själv) pga deras goda tillgänglighet och relativt höga standard.
Att de nu drar in sin produkt för awardbokning är mycket trist. Inte bara för att man går miste på att flyga med just dom men för att Awardmarknaden blir ännu mer crowded med mer spekulanter än någonsin som vill kunna komma åt en sinande mängd awardsäten.
 

EBGGOT

Medlem
Bumpar denna tråden. Verkar ju helt hopplöst att finna awards i business med TG efter Oktober.
Sas online verktyg visar ju inte tillgång i First så där vet jag inte ...

Någon som har lyckats?
 

bankb

Medlem
Bumpar denna tråden. Verkar ju helt hopplöst att finna awards i business med TG efter Oktober.
Sas online verktyg visar ju inte tillgång i First så där vet jag inte ...

Någon som har lyckats?

Titta rätt länge nu för att hitta en resa oktober och framåt men helt tomt. Inte en enda... vet inte om de kommer släppa tätare inpå framåt.
 
Toppen