Senaste nytt

Thai Airways sätter in Boeing B777-300ER till Köpenhamn

Vaniljvodka

Medlem
Vad är ett "normalt" pris för en PE-biljett CPH-BKK? När jag söker i november/december så hittar jag biljetter för 15k DKK. Plus att jag i så fall även måste ta mig till Köpenhamn från ARN. Trodde att en PE-biljett med TG skulle vara billigare än en C-biljett med TK (som just nu går för 10.500:- via Mrjet för ARN-IST-BKK), men det kanske den inte är?
 

090034208

Medlem
Vad är ett "normalt" pris för en PE-biljett CPH-BKK? När jag söker i november/december så hittar jag biljetter för 15k DKK. Plus att jag i så fall även måste ta mig till Köpenhamn från ARN. Trodde att en PE-biljett med TG skulle vara billigare än en C-biljett med TK (som just nu går för 10.500:- via Mrjet för ARN-IST-BKK), men det kanske den inte är?

Gå in på thaiairways.com och klicka vidare till offers. Där hittar du ARN-BKK för 10800 SEK i premium, utresa fram till 26 OKT
 

Vaniljvodka

Medlem
Gå in på thaiairways.com och klicka vidare till offers. Där hittar du ARN-BKK för 10800 SEK i premium, utresa fram till 26 OKT

Tack för alla svar.

Men det var väl bara från CPH som man fick PE-pris för en C-stol? Det var ju det jag ville åt. Men om det inte är billigare än så så kör jag på Turkish.
 

Dr. Miles

Expert

Dr. Miles

Expert
Här är några bilder av samma Business class stolar som används på Boeing 777-300ER.
(Bilderna är på Airbus A380)

THAI Business BKK-NRT_07.jpg
THAI Business BKK-NRT_06.jpg
THAI Business BKK-NRT_08.jpg
THAI Business BKK-NRT_01.jpg
 

Svenska73

Medlem
Kommer att sakna den gamla kabinen. Eftersom jag reser med min 6-åring så tycker jag att det är synd att gamla lay outen försvinner på de flesta flygbolagen samtidigt förstår jag att de flesta som köper C klass förmodligen reser själva. Tittade på ARN-BKK i PE för 11.000. Om det är Business stolar så är det ett kap!
 

Dr. Miles

Expert
kommer att sakna den gamla kabinen. Eftersom jag reser med min 6-åring så tycker jag att det är synd att gamla lay outen försvinner på de flesta flygbolagen samtidigt förstår jag att de flesta som köper c klass förmodligen reser själva. Tittade på arn-bkk i pe för 11.000. Om det är business stolar så är det ett kap!

Om du väljer en av de EF stolarna som sitter ihop blir det inte något problem.

Konfiguration ser ut så här:
Screenshot20130428_3.png
 
Toppen