Senaste nytt

Thai Airways första klass levererade inte vår specialmat

bnr

Medlem
Håll inte tummarna för mycket, jag mailade Thai då de missade special meal en gång och fick aldrig återkoppling det enda jag hörde var


Vi beklagar att det inte har fungerat som önskat gällande maten ombord. Vi inhämtar nu information i ärendet och återkommer till dig så snart vi har svar.
Det var januari 2014 och jag skickade 2 mail efteråt men tyst som graven....
"Eskalera mera!"
Sen är det så klart alltid en fråga om hur mycket tid man vill lägga ner på det, men min erfarenhet (lite begränsad) är att det kan gå fort och väldigt bra om man får tag i rätt person som dessutom ser att det gått lång tid och att ingenting hänt.
 
Min klassiker är att jag skrev feedback till Thai customer relation med både ris och ros. Detta var en F award betald med Eurobonuspoäng och fick ett svar 3 dygn senare med ett tack och att dom erbjuder mig 3000 eurobonuspoäng som plåster på såren, detta då Dom Pérignon tog slut efter 2-3 timmar på en 7 timmars flight.

Skriv absolut, du har inget att förlora på det. Dom verkar ju kunna lösa det mesta inom kompensation.
 

agehall

Medlem
Min klassiker är att jag skrev feedback till Thai customer relation med både ris och ros. Detta var en F award betald med Eurobonuspoäng och fick ett svar 3 dygn senare med ett tack och att dom erbjuder mig 3000 eurobonuspoäng som plåster på såren, detta då Dom Pérignon tog slut efter 2-3 timmar på en 7 timmars flight.

Skriv absolut, du har inget att förlora på det. Dom verkar ju kunna lösa det mesta inom kompensation.
Fast det är ju en aning värre än att bli serverad fel mat. Du riskerade ju att dö av uttorkning! ;)
 

Dr. Miles

Expert
Min klassiker är att jag skrev feedback till Thai customer relation med både ris och ros. Detta var en F award betald med Eurobonuspoäng och fick ett svar 3 dygn senare med ett tack och att dom erbjuder mig 3000 eurobonuspoäng som plåster på såren, detta då Dom Pérignon tog slut efter 2-3 timmar på en 7 timmars flight.

Skriv absolut, du har inget att förlora på det. Dom verkar ju kunna lösa det mesta inom kompensation.
En fråga,
Hur kunde THAI customer relation ge dig 3.000 EuroBonus poäng?
Jag kan förstå om det hade varit THAI Royal Orchid Plus poäng men inte SAS EuroBonus poäng...
 
Toppen