Senaste nytt

Thai Airways Airbus A380 Destinationer

Senator

Moderator
Notera även att BKK-OSL flygs av ny B777-300ER med samma affärsklass som A380 från W12 med C och Y konfiguration. Intressant från ett "Yield Mgmt" perspektiv att OSL har mindre antal stolar (totalt) men flera stolar i affärsklass än vad CPH och ARN har.
 

Glenn E

Medlem
Det finns många förstaklass bonusbiljetter tillgängliga i februari med Thai förstaklass Frankfurt-Bangkok T/R.:p
Tyvärr har jag inte tillräckligt många poäng ännu.:(
 

JacobGBG

Medlem
Det finns många förstaklass bonusbiljetter tillgängliga i februari med Thai förstaklass Frankfurt-Bangkok T/R.:p
Tyvärr har jag inte tillräckligt många poäng ännu.:(

Dock finns risken att man hamnar i 77W då. Nu är ju förvisso den hårda produtken i dom också superb men är ju inte samma sak som an A380.
 

rob74

Medlem
Då får man verklligen hoppas att schemat håller! Jag är inbokad på A380 i F 5 januari, FRA-BKK.
Fast skiter det sig så är ju 77W inte fy skam. Jag har den på tillbakavägen, så det vore ju nice med "valjet" istället...
Noterar att det inte står någon flygplanstyp utskriven på just FRA-BKK när man söker upp bokningen på Thais hemsida, utan bara ett streck.
 

Henke

Medlem
Nu skulle det vara roligt att veta vad ni tror och tycker då jag planerar detta,

Resa mellan Bangkok - Singapore med TG A380 eller SQ 777-200 i Business resp. Economy.

Vilken produkt av dessa tycker ni är bäst??
 
Toppen