Senaste nytt

Test av olika brusreducerande hörlurar

agehall

Medlem
Funkar jättebra, förutom att min volym+ har börjat bli väldigt känslig - räcker med att man nuddar den så höjs volymen.
 

niksal

Medlem
Slog till på par QC20i på Kastrup nyss

Vad betalade du för dem på Kastrup och vilken butik?

Var övertygad att jag ville ha sådana, men nu har Stockmann på Galna Dagar QC25 för 199€ (onsdag-söndag inkommande vecka). Det är ett mycket bra pris men jag vill ju ha in-ear... Ångest!
 

FF#1

Medlem
Det vart efter många om och men ett par Bose QC20 som de hade kampanj på Arlanda här om veckan, 2699:- vilket var oväntat "billigt" för att vara på Arlanda. Tyvärr är de inte riktigt kompatibla med min telefon, Xperia Z3 conpact, svara/pausa knappen höjer volymen... suck!
Men jag är rätt nöjd ändå.
 

niksal

Medlem
Även jag klippte äntligen till, qc20i för 269€ på Schiphol. Det var det bästa priset jag sett på länge. Jag är riktigt nöjd.
 

Canadien

Medlem
Jag har haft mina QC20i sedan mitten 2014 och tycker att dämpningen blivit sämre på senare tid. Någon annan här som upplevt degradering? Basregistret dämpar fortfarande bra, men på lite högre frekvenser så känns det som de inte biter alls längre.
 

crown

Medlem
Tack. Då måste det vara fel på (båda) mina telefoner. Attans.
Du kanske har råkat få Android-versionen? De finns ju som iPhone samt Android-version. Jag har inga problem på min iPhone och jag kör 9.1 nu. De har även fungerat hela tiden genom samtliga versioner för min del.
 
Toppen