Senaste nytt

TAP kampanj - 50% off all flights. Boka senast 10/2-19, res ut senast 28/2.

mha321

Medlem
Jag skulle lätt försöka köra en TAP, med deras vanliga kampanjpris, till USA i Business. Sedan, ännu smartare, är om du lägger utresan på ena sidan brytåret, och hemresan på andra sidan.

TAP Business från CPH går normalt sätt att hitta för drygt 12k med 200% intjäning till Eurobonus. CPH-LIS-MIA T/R ger dig cirka 22700 poäng. Med andra ord 11300 poäng åt vardera håll.

På så sätt kan du nå upp till de poäng du behöver i år, samt ge dig själv en bra start på nästa intjäningsår :)
Tyvärr har ju den gör rean ett sista datum för avslutad resa som gör att det inte funkar att lägga den tvärs över, men en tur och retur före hinner man ju!
 

Tonton

Medlem
Tyvärr har ju den gör rean ett sista datum för avslutad resa som gör att det inte funkar att lägga den tvärs över, men en tur och retur före hinner man ju!

Nej, därav att jag skrev:

Tonton skrev:
"Jag skulle lätt försöka köra en TAP, med deras vanliga kampanjpris."
och strax därefter:
Tonton skrev:
TAP Business från CPH går normalt sätt att hitta för drygt 12k med 200% intjäning till Eurobonus"
"
 

Mr.cake

Medlem
Skojj, de verkar ha ändrat i sin T&C nu till "This offer is valid for TAP journeys starting until February 28 and completed before December 31" från "
This offer is valid for TAP journeys starting until February 28 and completed before March 31." o_O
 

Attachments

  • T and C.jpg
    T and C.jpg
    29,5 KB · Visningar: 276
Toppen