Senaste nytt

TAP Business class Lissabon-New York

Hafermann

Medlem
Hjälper inte riktigt, kan ju se vad som flugit några dagar tillbaka men vet inte vad det visade på TAPs hemsida vid bokning så tänkte att någon här redan hade kollat på det. Håller nu koll på hur det stämmer framöver då det anges 2 dagar med 339 (1:a maj och 3:e maj) så får kolla om det sen verkar stämma.
Så är det naturligtvis. Men om 339 flugit 7 av 7 avgångar, och det fortsätter likadant framöver är det ju rimligt att man använder planet i möjlig mån på destinationen.
 

MTheC

Medlem
Så är det naturligtvis. Men om 339 flugit 7 av 7 avgångar, och det fortsätter likadant framöver är det ju rimligt att man använder planet i möjlig mån på destinationen.
Så har det verkligen inte varit, jag har förvisso inte tillgång till den fulllständiga historiska datan (ser bara 7 dagar) men av de genomförda flighter jag kan se har inte någonsin genomförts med nya 339. Det var lite det som gjorde att jag kände oro - skulle kanske varit lite tydligare kring det när jag skrev frågan.

Nu är det förvisso inte så mycket jag kan göra, har bokat och kommer ju därmed åka oavsett men ville mentalt förbereda mig :)
 

Hafermann

Medlem
Så har det verkligen inte varit, jag har förvisso inte tillgång till den fulllständiga historiska datan (ser bara 7 dagar) men av de genomförda flighter jag kan se har inte någonsin genomförts med nya 339. Det var lite det som gjorde att jag kände oro - skulle kanske varit lite tydligare kring det när jag skrev frågan.

Nu är det förvisso inte så mycket jag kan göra, har bokat och kommer ju därmed åka oavsett men ville mentalt förbereda mig :)
Jag har ingen aning aning om hur det varit. Menar bara att man kan se en trend om man fortsätter följa rutten.

Du får säkert en behaglig upplevelse hur som helst. Håller tummarna för dig
 
Toppen