Senaste nytt

Tävling. Vinn 5 st Gratis dryck på Starbucks

Helt vansinnigt usel service från SAS.

1 samtalet finns inga platser
2 samtalet finns bara hemresan
3 samtalet finns båda vägarna. samtalet bryts (supertrevlig tjej)
4 samtalet finns båda vägarna fra-mex men när han bokar på arlandaresan finns inte hela vägen arn-fra-mex och han får inte enligt nya reglerna boka leg för leg. jag diskuterar detta i två minuter då blir han sur som en citron och vägrar hjälpa mig (jag var inte otrevlig), han vägrar koppla mig till någon annan eller till en chef

Hur kan det finnas gott om awards arn-fra-mex men jag kan inte boka dem för deras nya regler säger att endast vid firsclass resor får man boka leg för leg. ALDRIG för economy eller business

Hur fan ska jag göra? Är så arg att jag kokar men vet att man måste vara trevlig mot personalen men herregud var ointresserade de är av att hjälpa mig.
 
Samtal 4
bokade arn-fra-mex men kunde inte boka någon hemresa. Bokade så att nu är halva biljetter klar:)

Han var supertrevlig men galet BESTÄMD över de nya reglerna som ALLA måste följa och det är OMÖJLIGT att boka leg för leg. Cheferna är supertydliga med detta
 
Reglerna säger ju bara att man måste åka rimligaste vägen. ARN-FRA-MEX är högst rimlig väg.

Bara behålla lugnet och HUACA.

I ditt fall är ju resan i närtid så en schemaändring är ju inte trolig. Dom borde vilja att du spenderar EB. Weird.
 
Reglerna säger ju bara att man måste åka rimligaste vägen. ARN-FRA-MEX är högst rimlig väg.

Bara behålla lugnet och HUACA.

I ditt fall är ju resan i närtid så en schemaändring är ju inte trolig. Dom borde vilja att du spenderar EB. Weird.
De nya reglerna för personalen som svarar är att de absolut inte får söka leg för leg.

Detta har samtliga 7 st svarat idag så det är helt klart implementerat ordentligt

Men jag ger mig inte :)
 
De nya reglerna för personalen som svarar är att de absolut inte får söka leg för leg.

Detta har samtliga 7 st svarat idag så det är helt klart implementerat ordentligt

Men jag ger mig inte :)
Där om tvistar de lärda...

Vi har bestämt oss för att spendera 150K på våra Amex för att kunna boka en 241-resa utifrån förutsättningar vad vi är vana vid. Sen ändras det utan att reglerna ändras. Det är inte ok.
 
Samtal nummer 10 löste biffen och jag fick visserligen åka MEX-FRA-CPH-ARN men jag fick igenom det till slut men tog många timmar.

någon som vet om man behöver ett PCR test när man har transfer i CPH från Tyskland till Sverige?
Hittar två olika besked
 
Toppen