Senaste nytt

Swiss First London–Nordamerika under 22 000 kr

flum

Medlem
Finns ju en tråd om Swiss First till Calgary för liknande priser och priset har funnits nu över en dag så det behöver inte vara fel pris
Mmm, håller iofs med, men känns ändå klart suspekt. Samtidigt gör ju detta att biljetterna lär kvarstå. Frågan är om några av destinationerna sammanfaller med *A JV, isåfall är det märkligt.
 

JohanA

Medlem
Mmm, håller iofs med, men känns ändå klart suspekt. Samtidigt gör ju detta att biljetterna lär kvarstå. Frågan är om några av destinationerna sammanfaller med *A JV, isåfall är det märkligt.
Det är inte konstigt med denna. Det är en publicerad promofare som bokas i F(A).
 

flum

Medlem
image.png
Det är inte konstigt med denna. Det är en publicerad promofare som bokas i F(A).
Mmm, men varför ligger dom lägre än JV-priser (A-klass) till tex Boston?
 

Senator

Moderator
Jag tror detta är legitima priser som matchar One World från LON. Jag har en juli och en augustiresa som skall planeras när jag är åter på kontoret på måndag så detta kan sitta bra. Jag behöver ta mig till Boston, New York, Chicago och Kalifornien så detta kan bli rejält roligt..

Priset till YYC är kanonbra och finns också som UA fare basis (kollade inte LH) som har bättre routing. Ibland dyker det upp guldkorn som detta till udda ställen. När jag köpte en 2014 var det London - Atlanta för £2 200 som var bäst.

Det som för mig göra detta ännu bättre är att priset kräver "bara" 14 dagars förköp samt 3 dagar borta och inte helgen.
 

BOTL

Medlem
För kallt :D

Bara hålla tummarna att det kommer nåt runt nyår till varmare breddgrader. Fantastiska priser detta.
 
Toppen