Hej!
Har fått godkänt att starta denna tråd av BC moderatorer, de har dock inget med innehållet att göra!
Jobbar för Sveriges största resebyrå och vi är även Europas andra största. Bolagsnamnet är Etraveligroup, ut mot kund använder vi varumärken så som Supersaver Travel, Seat24, Gotogate. Vi äger även sökmotorn Flygresor.se
Vi har en global försäljning på alla kontinenter, allt från New Zealand till Kina, Colombia, USA.
Störst marknader är USA, UK, Sverige. Vi har kontor i Uppsala, Stockholm, Toronto, Aten och flera städer i Indien. totalt har vi en kundtjänststyrka på >1000 personer + ett par hundra medarbetare i andra avdelningar.
Jag själv jobbar med affärsutveckling hos Etraveli. Där jag har kontakt med externa partners och flygbolagen. På ett sätt har det varit häftigt, men också läskigt att vara i den branch som blivit så kraftigt påverkad av covid19. Vi pratar om att vi har, likt flygbolagen tappat 95% av all vår försäljning!
Eftersom jag varit en flitig läsare på BC vill jag ta tillfället i akt och starta denna tråd för att ge Er medlemmar möjlighet att ställa frågor, då jag misstänker att många väntar på sina återbetalningar. Kanske blir bollad mellan kundtjänt och flygbolag? Eller kanske inte alls kommer fram!
Generella frågor kan hållas i tråden, t.ex. hur går det till vid återbetalning från flygbolag? Varför svarar vi inte i telefon?
Skriv inte ut några bokningsnummer eller biljettnummer i tråden. Utan det får vi ta per PM.
Har fått godkänt att starta denna tråd av BC moderatorer, de har dock inget med innehållet att göra!
Jobbar för Sveriges största resebyrå och vi är även Europas andra största. Bolagsnamnet är Etraveligroup, ut mot kund använder vi varumärken så som Supersaver Travel, Seat24, Gotogate. Vi äger även sökmotorn Flygresor.se
Vi har en global försäljning på alla kontinenter, allt från New Zealand till Kina, Colombia, USA.
Störst marknader är USA, UK, Sverige. Vi har kontor i Uppsala, Stockholm, Toronto, Aten och flera städer i Indien. totalt har vi en kundtjänststyrka på >1000 personer + ett par hundra medarbetare i andra avdelningar.
Jag själv jobbar med affärsutveckling hos Etraveli. Där jag har kontakt med externa partners och flygbolagen. På ett sätt har det varit häftigt, men också läskigt att vara i den branch som blivit så kraftigt påverkad av covid19. Vi pratar om att vi har, likt flygbolagen tappat 95% av all vår försäljning!
Eftersom jag varit en flitig läsare på BC vill jag ta tillfället i akt och starta denna tråd för att ge Er medlemmar möjlighet att ställa frågor, då jag misstänker att många väntar på sina återbetalningar. Kanske blir bollad mellan kundtjänt och flygbolag? Eller kanske inte alls kommer fram!
Generella frågor kan hållas i tråden, t.ex. hur går det till vid återbetalning från flygbolag? Varför svarar vi inte i telefon?
Skriv inte ut några bokningsnummer eller biljettnummer i tråden. Utan det får vi ta per PM.