Senaste nytt

Super Bowl 50, here I come!

Totopez

Medlem
eftersom jag är övertygad om att Patriots går hela vägen i år också tänkte jag börja planera för resan till San Francisco.

  • Varifrån vill du börja din resa? En från Stockholm, en från Prag. Kan positionera, men inte innan den 4 februari.
  • Var är din destination? San Francisco. Oakland eller San José går bra.
  • När vill/behöver du resa ut? 4 eller 5 februari.
  • När vill/behöver du komma hem? 9 februari (hemresa måndag 8/2)
  • Hur många personer som skall resa? 2
  • I vilken kabinklass? Economy, Premium Economy. Gärna något som går att uppgradera från... Går det att hitta en bra deal i C så är vi inte negativa.
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst Star Alliance, i andra hand OW. Är EBG, har inte statusmatchat någonstans men kan göra innan resan.
  • Vad är din budget? (per person) Max 10000
  • Vad är det viktigaste för dig? Vettiga tider. Helst inget kl 06.00-flyg. Om det ska flygas i economy föredrar vi plan med 2-4-2 eller 2-5-2 framför 3-3-3 eller 3-4-3
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nix.
 

Totopez

Medlem
På riktigt, den absolut sämsta bön om hjälp på BC.se någon gång. Helt meningslöst.. Det är Denver Broncos som representerar AFC i Super Bowl L

Mvh,
Sveriges största Broncos fan
Well, det återstår ju att se...

När Super Bowl var i NJ förra året var vi också helt säkra på att Pats skulle gå dit, då såg vi matchen på Beer Authority omgivna av Seahawksfans och hängde med Montee Balls besvikna föräldrar efteråt.

Så vad är det värsta som kan hända? Man får en partyhelg i SF...
 

Smuffe

Medlem
Oavsett hur det går med Broncos eller Patriots så är jag sjukt avis då det har varit en av mina drömresor i flera år att åka över och se Super Bowl L!

Anyways, lycka till!
/BC:s största Gians fan
 
Toppen