Senaste nytt

[Strejk avblåst] Pilotstrejk på SAS 10-14 juni

Om SAS-piloternas strejk blir av på fredag, berörs alla europalinjer eller bara vissa? Om bara vissa, vet någon var man kan hitta dessa?
 
Underbart. Jag flyger in på (imorgon) torsdag kväll och tillbaks på fredag. Borde jag säkra-upp med ett par Norwegian biljetter?
 
Nu är det åtminstone fritt fram att boka om: Trafikinformation - SAS
För mig är det lite av cirkelinformation. På länken ovan hänvisas till SAS-appen, som i sin tur i princip hänvisar till länken ovan.
Länken har också hänvisning till flyg-status där man kan välja "igår", "idag" eller "imorgon". Min eventuellt påverkade flygning är tänkt att äga rum på fredag, alltså i övermorgon, så i nuläget är jag inte i stånd att skaffa ytterligare information medelst web.
 
För mig är det lite av cirkelinformation. På länken ovan hänvisas till SAS-appen, som i sin tur i princip hänvisar till länken ovan.
Länken har också hänvisning till flyg-status där man kan välja "igår", "idag" eller "imorgon". Min eventuellt påverkade flygning är tänkt att äga rum på fredag, alltså i övermorgon, så i nuläget är jag inte i stånd att skaffa ytterligare information medelst web.
De bokar bara om flighter t.om i morgon innan de vet om strejken blir av eller inte. Så i morgon vet de antagligen, kanske ;)
 
Toppen