Senaste nytt

Stolar på Thai Airways Boeing 747

Alf

Medlem
Hur ser stolarna ut på B747?
På United står det bara B747 och när jag googlar hittar jag flera olika alternativ beroende på vilken 747 det är.

Det är MUC-BKK och BKK-HKG I februari som det gäller.

Jag har hittat denna tråd där det bifogats bilder: Bangkok-Hong Kong Thai First med B747 eller A380 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Men hur ska man veta om man får "gamla kabinen" eller "retrofit kabiben"?
Hur ser stolarna ut på B747?
På United står det bara B747 och när jag googlar hittar jag flera olika alternativ beroende på vilken 747 det är.

Det är MUC-BKK och BKK-HKG I februari som det gäller.

Jag har hittat denna tråd där det bifogats bilder: Bangkok-Hong Kong Thai First med B747 eller A380 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Men hur ska man veta om man får "gamla kabinen" eller "retrofit kabiben"?

Till MUC brukar det vara nya kabinen med 9 stolar. Till HKG tycker jag inte det spelar någon roll eftersom det är så kort sträcka. Själv föredrar jag gamla kabinen. Den nya kabinen är klaustrofobisk med sina stolar i sina "lådor".
 

Malm

Medlem
Jag har samma problem med rutten BKK-SYD. Får fram ett gäng olika stolar och bilder. Någon som vet om det är nya eller gamla kabinen? Vi ska åka upper deck.
 

Dr. Miles

Expert
Jag har samma problem med rutten BKK-SYD. Får fram ett gäng olika stolar och bilder. Någon som vet om det är nya eller gamla kabinen? Vi ska åka upper deck.
Du kommer tyvärr inte att veta innan du har klivit ombord, för att THAI är känd för sista minuten ship change.
 

palmen

Moderator
När det ser ut så här på Thai Boeing 747-400, vad är det för First kabin ombord då?
upload_2018-1-15_16-29-40.png


Är det den äldsta varianten?
 
Toppen