Senaste nytt

Stockholm - San Jose, hittar ej resan från ITA Matrix

RasmusB

Medlem
Hej!

Har hittat den här resan till San Jose i december, 20/12 till 3/1, men lyckas inte hitta någon som säljer den. Vad gör jag för fel?

5FNnnfI.png
 

AABack2ARN

Medlem
Ställer mig mycket tveksam till att du kan hitta den resan på SAS hemsida (om det nu är så jag skall tolka ditt svar). SAS säljer med största sannolikhet inte en resa där Condor står för huvuddelen av flyget.

Jag skulle prova på condor.de. Men även där behöver du vänta någon dag eller två för att inte resan skall vara för långt fram i tiden.

Tänk på att du inte kommer tjäna några SAS-poäng på Condor-flyget, men det kanske inte heller är ett måste.
 

henke12

Medlem
13h i en charterkonfigurerad(?) 767 från Condor för att komma till SJC?
För 9000kr per person?
Om 1 år?

Om ni inte har galet stora krav på att landa på SJC hade jag väntat in nästa SAS F&F och flygit med SAS PLUS ARN-CPH-SFO för en billigare slant och bekvämare resa där både mer EB poäng kommer in och lounge på utresan!
 

RasmusB

Medlem
Ställer mig mycket tveksam till att du kan hitta den resan på SAS hemsida (om det nu är så jag skall tolka ditt svar). SAS säljer med största sannolikhet inte en resa där Condor står för huvuddelen av flyget.

Jag skulle prova på condor.de. Men även där behöver du vänta någon dag eller två för att inte resan skall vara för långt fram i tiden.

Tänk på att du inte kommer tjäna några SAS-poäng på Condor-flyget, men det kanske inte heller är ett måste.

Menade att Frankfurt-Stockhom inte kommit upp på SAS igår och att de därmed inte släppt den delen av resan ännu och därför inte gick att boka hela resan. Men det kanske inte funkar så?
 
Toppen