Senaste nytt

Stockholm - Dhaka ruttförslag

Brandten

Medlem
@Brandten, en fråga: vem bokade ursprungligen plats 5K till dig? Tyvärr är det så att Swiss blockar denna stol till Miles & More Senator och HON, så du borde aldrig kunna boka denna. Tråkigt, men det känns som systemet möjligtvis gav ett "false positive" svar.

Så grundproblemet är kanske annorlunda?
Det var Tallinn som bokade 5K och jag vet sedan tidigare att de väljer plats, väntar en stund och får studs på att platsen är blocked. Här väntade hon och fick tillbaka confirmed.

Fick boardingkort nu och jag hade inte kvar 5G heller utan är flyttad till 8B. Kommer ringa Tallinn direkt när dom öppnar kl09 om jag hinner, boarding börjar kl1255 (0855 svensk tid).
 

Senator

Moderator
Det var Tallinn som bokade 5K och jag vet sedan tidigare att de väljer plats, väntar en stund och får studs på att platsen är blocked. Här väntade hon och fick tillbaka confirmed.

Fick boardingkort nu och jag hade inte kvar 5G heller utan är flyttad till 8B. Kommer ringa Tallinn direkt när dom öppnar kl09 om jag hinner, boarding börjar kl1255 (0855 svensk tid).

Tyvärr är det nog en bugg. Det skall inte gå att boka denna om status inte är SEN eller HON. Jag förstår att du är besviken, men har lite svårt att se att detta är Swiss fel. Jag har tyvärr sätt detta tidigare.
 

Brandten

Medlem
Tyvärr är det nog en bugg. Det skall inte gå att boka denna om status inte är SEN eller HON. Jag förstår att du är besviken, men har lite svårt att se att detta är Swiss fel. Jag har tyvärr sätt detta tidigare.
Nejdå det är inte Swiss fel och jag var aldrig otrevlig mot agenten. Mycket besviken dock så får se om Tallinn kan göra något över huvud taget när jag ringer. Precis som du säger och som Swiss berättade igår är det SEN/HON som gäller för dessa platser.

OT:
Känns ju nästan som om man skulle börja samla till Miles & More istället då det känns som det finns flera sådana här fördelar jämfört med Eurobonus.
 

Senator

Moderator
Gällande den andra frågan med alla deras "erbjudanden" som att köpa skumpa och annat så verkar inte det läsas av vilken kabin du åker i. Har fått dessa när jag har åkt First

OT: Miles & More är ett bra program för "dyra" biljetter. Dock inte så bra utan kreditkort i Sverige.
 

Brandten

Medlem
Nu är det boarding och senaste bud är att jag fått plats 5B. Tysta kabinen som hon kallade det....

Är väl ok ändå (om det stämmer) så länge ingen hoppar över mig stup i kvarten.
 
Toppen