Vad fint att jag inte svarat!... Så här kommer en liten update
Kan förstå att man är restriktiva med att matcha när man gör det så nära inpå utgångsdatum. Fick ett meddelande från TK som är lite smått diffust om jag får säga det själv.
"To evaluate your process your Gold status have to be valid more than 2 months.
In order to evaluate your request, we would like you to send the picture or copy of your new Gold membership card's front and back side together with card statement that shows flight activities up to last two months to Customer Contact Center by creating a file via the link bellow;"
Det första de skrivit påvisar att de trots allt fått bilderna jag skickade med till dem. Vilka var fram och baksida av kortet plus reselogg från de senaste två åren. Eftersom de kan avgöra att det är mindre än två månader kvar på kortet.
Så jag mailar in till TK igen och påvisar at jag bifogade bilderna i senaste meddelandet och hänvisar till det ärendets nummer men får mer eller mindre ett standardsvar tillbaka om att det inte finns några bifogade filer i detta mail. Så där slutar detta matchningsförsök. Får bli till att ta en tur och retur till en grekisk ö och sen SAS till HKG eller så när de kör sina billiga deals så är man trots allt mer eller mindre hemma. Men måste ändå säga att jag är lite sne över bemötandet på kundservicen.
Tack för era synpunkter!