Mailade kundtjänst i måndags med en bild på mitt EBG och fick idag mitt konto uppgraderat till Gold Elite. Ska ta och boka ett par nätter direkt!
Jag använda formuläret på hemsidan: Email Us
Fick sedan svar från denna adress: goldpointsplus@carlson.com
Skickade in en skärmdump på mitt EBG-konto till den adressen och fick svar inom två dagar att jag blivit uppgraderad till Gold Elite.
Skickade mail enligt tips i den här tråden till Club Carlson och bad om statusmatch EBG - Club Carlson Gold Elite. Mailet skickades 15:59. Positivt besked om statusmatch kom kl. 22:33! Snabbaste jag någonsin varit med om. Och statusen är redan ändrad på vid inloggning. Tack för tipsen - det är sådant här som gör den här sidan så värdefull när man lider hotelldöden på tråkiga tjänsteresor!
Var det svensk eller engelsk kundtjänst?
Det är till den svenska kundtjänsten.