Senaste nytt

Statusmatching av SAS EuroBonus Gold mot Club Carlson Gold Elite

Walter

Medlem
Matchade precis EBG mot gold till feb 2018. Blev förvånad att det var i två år. Jaja bara tacka och ta emot.
 

Walter

Medlem
Toppenbra ju! Till vilken epostadress skickade du? Finns ju som bekant flera olika...

statusmatch@carlsonrezidor.com

Skrev ett mail och förklarade läget EBG som reser i jobbet. Har 3 stays sen förra året när jag provat deras kedja och tycker ger jämt värde. Skrev även att jag haft fler stays under perioden men bokat via 3dje-partsida och förklarade att status naturligtvis skulle få mig att börja boka direkt via deras sida oftare.

Vet inte om jag kan nå guld på "riktigt" med mitt resemönster - då skulle jag alltid alltid behöva ta Rezidor hotel vilket jag är lite tveksam-till. Men samtidigt är det nog en tydligt win-win för båda att ge mig guldkort. Kommer bli fler bokningar.

edit: Tog typ 16h att få matchningen.
 

olo

Medlem
statusmatch@carlsonrezidor.com

Skrev ett mail och förklarade läget EBG som reser i jobbet. Har 3 stays sen förra året när jag provat deras kedja och tycker ger jämt värde. Skrev även att jag haft fler stays under perioden men bokat via 3dje-partsida och förklarade att status naturligtvis skulle få mig att börja boka direkt via deras sida oftare.

Vet inte om jag kan nå guld på "riktigt" med mitt resemönster - då skulle jag alltid alltid behöva ta Rezidor hotel vilket jag är lite tveksam-till. Men samtidigt är det nog en tydligt win-win för båda att ge mig guldkort. Kommer bli fler bokningar.

edit: Tog typ 16h att få matchningen.
På <8h var jag matchad!
 

joemume

Medlem
Skickade in om matchning for andra aret i rad, forra aret mot mitt EBG och detta mot mitt Hilton Gold. :)

Tack för ditt email. Jag kan bekräfta att jag nu har förlängt ditt guldmedlemskap i Club Carlson. Det är nu giltigt fram tills Februari år 2017.

Från och med Mars år 2017 så behöver du ha tjänat nog med poäng för att fortsätta vara guldmedlem i Club Carlson, detta är sista året vi matchar andra hotell med vår Club Carlso n en andra gång. Fram tills dess kan du ta del av förmånerna som kommer med vårt guldmedlemskap.

Jag hoppas att detta hjälper, och att du har en trevlig dag!
Yes, sista året av matchning är det. Fick samma meddelande när jag ansökte om åter-matchning i förra veckan.
 

palmen

Moderator
Fick ingen matchning mot ebd, HHD, ihg platinum. Motivering var att man bara får matcha en gång. Värt att dra det en vända till?
 

agehall

Medlem
Fick ingen matchning mot ebd, HHD, ihg platinum. Motivering var att man bara får matcha en gång. Värt att dra det en vända till?
Är det inte bättre att du skickar ett mail med din EB-status? Det är ju en kvarleva att de "matchar" från det att SAS ägde hotellet.
 
Toppen