Statusmatching av SAS EuroBonus Gold mot Club Carlson Gold Elite

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startad av Tommy Palomäki, 21 Januari 2012.

1. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skrev på svenska. Är inte hemma nu så kan inte titta vilken mail jag använde just nu

2. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Snörök

Snörök Medlem

Jaha, slut på det roliga. De ville inte matcha mitt EBG till CCG när jag provade idag. Snabbt svar dock! Det var ju lite trist men då får jag väl bo någon annanstans helt enkelt.

4. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. Snörök

Snörök Medlem

Tack @Nemo Tanken har slagit mig, jag hade CCG när det bara krävdes 20 aktier och de har jag kvar så 180 till kanske det är värt... 180*38=6840. Vi får se!

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aktien har ju gått helt OK sista åren och dessutom kom det utdelning nu, så det är ju en rätt OK affär på helheten.

Kricka gillar detta.
  7. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Rezidoraktien är upp 6,4 % idag. Senast betalat är SEK 38,10.

8. Knucket

Knucket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har redan tjänat in köpet av aktierna via 2-4-1 övernattningar. Allt dom är värda nu är bara + :)

Nemo gillar detta.
  9. Andreas.Net

Andreas.Net Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bumpar tråden..

Jag är på väg att bli matchad EGB till CCG, en fråga till er som tidigare har blivit matchade: Sätter dom giltigheten till samma som mitt EuroBonus kort eller blir det ett år från nu ?

10. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du får igenom matchningen så gäller den normalt från nu, till nästa CC år + 3 månader, dvs mars 2017

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!