Senaste nytt

Statusmatch till Skyteam Elite Plus

Homer

Medlem
såhär svarade de vid försök med SAS EBG, det borde kunna tolkas som att det går med andra
bolag än de som räknats upp så länge nedan nämnda krav uppfylls.

Remember thar so as to participate in our Elite Status Match Challenge the company you belong to must have one route operated by Aerolineas Argentinas. As the company you belong to does not operates Aerolineas Argentinas routes we can`t do the match with our Program.
 
Last edited:

Mr.T

Medlem
När jag klickar på länken står det endast att de matchar med LAN, TAM, GOL, TACA, Iberia och American Airlines. Ingen av dessa bolag tillhör väl MP?
 

Camorra

Medlem
China airlines matchar status. Matchade mitt EBG mot Dynasty flyer Emerald (Elite plus). Skickade mail till tpeccdfp@china-airlines.com och bifogade bild på mitt kort samt aktivitet på kontot. Fick svar efter 5 dagar och kontot uppgraderat efter ca 3 veckor.
Håper det fortsatt fungerer, og at de er konsekvente. Sendte e-post nå, og krysser fingrene! :)

Går denne gjennom, er gull med både Star Alliance, Oneworld og Skyteam i boks, og da kan jobben bare booke hva enn de ønsker for min del på jobbreisene - så lenge det ikke er Norwegian! :p
 

kexxcream

Medlem
Håper det fortsatt fungerer, og at de er konsekvente. Sendte e-post nå, og krysser fingrene! :)

Går denne gjennom, er gull med både Star Alliance, Oneworld og Skyteam i boks, og da kan jobben bare booke hva enn de ønsker for min del på jobbreisene - så lenge det ikke er Norwegian! :p

Det var inga problem här. Skickade mail igår, fick svar idag att jag blev uppgraderad till Emerald.
 

Camorra

Medlem
Jeg har ikke fått svar enda eller. Sender ny i morgen ettermiddag, tror jeg. Det er ingen alternative kontaktmetoder?
 
Tror man får ha lite flyt när det gäller svarstiden. Kollar man rapporterna på statusmatcher.com så verkar det vara folk som väntat över en månad också
 
Toppen