Senaste nytt

Statusmatch mot Scandic

bnr

Medlem
Mailade dem (memberse@scandichotels.com) för ett par år sedan, då skrev de följande.
Vi har ingen form av statusmatchning dock har vi en Fast track som ger dubbla nätter dem nästkommande 5 vistelser. Det vill säga bor du 1 natt i samma vistelse får du 2, bor du 3 nätter får du 6 jag har nu lagt in denna fast track i din profil.
 
  • Gilla
Reactions: JKS
Hej!

Någon som har erfarenhet av att matcha NC Gold mot Scandics program?
Jag matchade mitt Hilton Diamond mot Scandic Top Floor för knappt 2 månader sedan. Dock var min situation lite annorlunda med bekräftande av väldigt många nätter hos dem och avtalspris. Jag har sedan 1 mars bott 36 nätter hos dem och har fram till mitten av Juni ytterligare ca 25 nätter med planerat resande framöver i Sverige och Norge i 18 månader framåt. Med andra ord väldigt många planerade nätter!
 

Tamas

Medlem
Jag har precis fått en matchning från Nordic Choice Guld till Scandic Level 3. (Skrev i första mejlet att jag har flera status att "erbjuda" mot en matchning.) Skrev till medlemse@scandichotels.com, fick en antal frågor, svarade enligt min bästa uppskattning, och fick erbjudande av Level 3 snart efter.

Följande frågor fick jag:
1. Hur många nätter bor du idag på hotell totalt?
2. Vilka hotell bor du på idag?
3. Vilka Scandic -hotell ser du som du skulle vilja byta till?
4. Hur många nätter av ditt totala antal nätter uppskattar du att bo på Scandic per år?
5. Vilket företag arbetar du för och har ni företagsavtal med oss? Återkoppla gärna med er avtalskod för företagspriser (börjar med ett D) om ni har.

En bild på er medlemskap i Elite Eller Nordic Choice.
 

Flytoheaven

Medlem
Matchat nyss till Top Level. Hade 46nätter på BW, Diamond select. 62 nätter på Nordic Choice, Platinum. Mailade och fick ett par frågor att svara på samt bevis från andra kedjor.
 
Toppen