Senaste nytt

statusmatch allmänt

FF#1

Medlem
Vad jag har hört på sistone så matcher CC bara en gång mot EBG/EBD inte tills vidare som det var tidigare.
Vet i alla fall en EBG som har fått matchat just nyss.
 
R

rstenelo

Guest
Jag fick mitt förlängt i april - ett mail som visade att jag hade tillräckligt med poäng för min nästa EBD period och fick CCG ett år till
 

nota bene

Medlem
Jag fick mitt CCG förlängt i Mars utan problem (hade dock 1 stay eller 2 nights kort om guld på intjäning). Är EBD.
 

agehall

Medlem
Blev just EGB. Nån mer statusmatch som är aktuell just nu förutom Ailitalias? Alla allianser är intressanta.
Ett tips - kasta dig inte på statusmatches innan du faktiskt har användning av dem. Oftast får man bara en per bolag och om man inte vet att man har nytta av den kan det vara smart att vänta lite.

Flying Blue brukar köra kampanjer ibland (kanske vartannat år eller så). Har Air Berlin slutat matcha? Vill minnas att ryktet sa det iaf. De amerikanska bolagen brukar kunna erbjuda challenges.

Ett annat tips är att kika på statusmatcher.com.
 

Agö

Medlem
Ett tips - kasta dig inte på statusmatches innan du faktiskt har användning av dem. Oftast får man bara en per bolag och om man inte vet att man har nytta av den kan det vara smart att vänta lite.

Flying Blue brukar köra kampanjer ibland (kanske vartannat år eller så). Har Air Berlin slutat matcha? Vill minnas att ryktet sa det iaf. De amerikanska bolagen brukar kunna erbjuda challenges.

Ett annat tips är att kika på statusmatcher.com.
AirBerlin verkar endast matcha tyska, österrikiska och schweiziska medlemmar för tillfället i en riktad aktion mot LH Group.

airberlin - Flights to Berlin and Dusseldorf | airberlin.com - airberlin.com
 

FFlash

Medlem
Det har t.o.m. rapporterats (några som startat nytt konto med Tysk address t.ex.) att AB vill ha bevis att verkligen är och bor i Schweiz, Österrike eller Tyskland :(
 

agehall

Medlem
Det lär dyka upp här på forumet nästa gång det sker (om det sker!). Det är som sagt inte något som sker regelbundet, men jag tror det skett tre gånger nu.
 
Toppen